    From: "Tmek" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocyklem po Azji - ogloszenie... matrymonialne :)
    Date: Tue, 28 Sep 2010 13:16:03 +0200

    W dniu 2010-09-27 17:40, Barnaba pisze:
    > Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze koszty (pomijajac cene biletu)
    > wyjda stosunkowo niskie po dotarciu na miejsce, wszystko jest o wiele
    > tansze jak w Polsce.

    Byłem w lutym 3 tyg w Wietnamie, przejechałem (nie motocyklem) cały
    Wietnam z południa na północ.
    Jesli chcesz poznać jakieś szczegóły, ceny, informacje itp to zapraszam
    na priva.

    A moglbys tu cos napisac na ten temat?
    Chetnie bym sie dowiedzal conieco jak to wyglada.

    Przejechales czyms wypozyczanym czy srodkami powszechnej komunikacji?

    pzdr
    Tmek