    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocykl na stare lata ;)
    Date: Wed, 16 May 2012 10:05:01 -0700 (PDT)

    Elou!
    On 14 Maj, 22:43, Gorzky <g...@g...com> wrote:
    > Kefirze drogi, czy możesz sprecyzować o której gazecie pisujesz? dzisiaj w kiosku
    znalazłem ich milion o zbliżonych tytułach, nic o testach o jakich piszesz, może to
    jakaś z ubiegłego wydania? Pomożesz?

    Miesiecznik zwie sie tak jak pisalem: "Motocykl". Po prostu. Niestety,
    zostawilem swoj egzemplarz w podrozy, wiec nie podam Ci miesiąca.
    Kupilem w zeszlym tygodniu.
    Jesli juz musisz armature to bierz Shadow 1100 lub Harasia i ciustomuj
    do woli. Bosz, co ja gadam ;)
    Jesli moge cos zasugerowac: ponad 12 lat temu zapragnalem po dlugiej
    przrwie wrocic do dwoch kolek i zaczalem przygladac sie czoperom. Na
    szczescie dane mi bylo w pore zrobic kilka rundek na tym i owym.
    Stanelo na motocyklu uniwersalnym. Nie zaluje. Wybralem, tyle ze byl
    za ciezki, z wiotkim zawieszeniem i ze spowalniaczami zamiast
    hamulcow. Prawie czoper. Takie czasy ;) Teraz wiem: jesli chcesz duzo
    jezdzic, najwiecej radochy daje cos, co udaje podrozne enduro.
    Konkretnie: Yamahaha TDM lub XT660, Suzupuki V-Strom, *onda Transalp
    650, BeeMWu GS 650-800. 2-3 cylindry, powiekszone skoki zawieszen,
    szeroka kierownica, osłona przed wiatrem, pewna gleboodpornosc w
    genach, lub dodatkowym osprzecie. Łatwość zapakowania gratów, sensowna
    pojemnosc zbiornika paliwa, jak najwieksza prostota konstrukcji. To
    zabawa na lata.
    Albo coś "z nerwem" jeśli jezdzisz malo. Europejczyki gdyz, mimo
    pewnych wad, maja wiecej idywidualnosci, charakteru i najczesciej nie
    sa dla kurdupli. Moze nie Moto Guzzi, to skansen dla wyjatkowych
    pasjonatow ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir.