  • Data: 2012-05-18 17:28:20
    Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    On May 18, 1:59 pm, Piotr Adamek <q...@g...com> wrote:
    > W dniu środa, 16 maja 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:> Moze nie Moto
    Guzzi, to skansen dla wyjatkowych

    > No właśnie się przymierzam powoli do zakupu w następnym sezonie MG Norge1200 ze
    względu na to, że pewnie najlepszy będzie dla kurdupli (170 cm). Co miałeś na myśli,
    że to skansen? Mógłbyś to rozwinąć, bo kując nówkę będę musiał się parę lat męczyć na
    tym ;)

    Zaznaczam, ze to moje prywatne, bardzo subiektywne i nadmiernie
    uogolnione zdanie. MG przypomina mi nieco Harusnie. Jedni i drudzy
    dziesiatkami lat kuja te same rozwiazania zmieniajac je jedynie
    kosmetycznie, lub pod wplywem zmian legislacyjnych (np normy emisji
    spalin). W HD mamy np do czynienia z epokowym wydarzeniem w przypadku
    zmiany malowania korpusu lub pokryw silnika. O ile jednak w HD nie
    przeklada sie to jakos specjalnie na zmniejszenie zywotnosci pieca i
    stanowi zdecydowanie chlubna tradycje, o tyle w MG przypadki np
    spektakularnego skonsumowania panewek czy pierscieni wpadaly mi pare
    razy w ucho. Dla mnie jest to efekt zylowania techniki, która powina
    juz dawno trafic do muzeum. Katalog-boys szybko zauwazaja, jak malo
    kucy maja te maszyny wiec trzeba zylowac. Jako jezdzidla zas Gutki sa
    niesamowicie ciezkie, co oczywiscie nie zawsze jmusi przekladac sie na
    zle prowadzenie - wrecz przeciwnie - potrafia mile zaskoczyc.
    Skladanka ta budowana jest w niewielkiej fabryczce, zarowno z
    elementow dobrej jakosci (hamulce, czasem zawieszenia) jak i
    taniutkiego badziewia jakosci do bolu wloskiej. Bez trudu przypasujesz
    pare detali od Fijata, ale tutaj inne Wloskie wytwornie sprzetu
    komunikacyjnego ;) grzesza podobnie.

    PS Nie przeszkadza to zupelnie wielu ludziom kochac tych maszyn. Znam
    i bardzo szanuje jednego posiadacza/pasjonata Moto G., ktory za
    powyzsze zatluklby mnie jedna reka.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)