  • Data: 2012-05-21 20:12:58
    Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    On 20 Maj, 18:37, QRT <q...@g...com> wrote:

    >  Czyli jednak włoskie badziewie ładnie wyglądające. Samochodu włoskiego bym nie
    kupił te na które mnie stać, wole japonce, chyba przy motorach zrobię tak samo. Wezmę
    Twoją opinię pod uwagę. Dzięki serdeczne.

    Nie uogolnialbym az tak. Huska, Ducati, Aprilia, Cagia, Moto Morini,
    Benelli czy Agusta wypuscily wiele motocykli, ktorych mianem badziewia
    okreslac nawetj nie wypada. Japsy zas sa projektowane przez
    ksiegowych, poza tym niektore modele montuje sie w Europie (Wlochy,
    Hiszpania).

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)