  • Data: 2012-05-15 12:32:18
    Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kefir <a...@g...com> napisał(a):

    > estem wielkim zwolennikiem chrom=F3w, to raczej id=EA w t=EA stron=EA i dla=
    > tego te=BF pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje si=EA najlepiej na poc=
    > z=B1tek i do warto=B6ci 10-15 ty=B6?

    > ad, na kt=F3rych mog=EA si=EA oprze=E6.

    > sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, mo=BFe co=B6 szepniecie i w tej sprawie? =
    > :)

    A wysoki jesteś? Bo jak nie za wysoki, to polecam Sportstera. Nawet i 883;
    rozwiert to pikuś. A jak nie masz ulubionego zaufanego warsztatu od
    rozwiertów, to możesz kupić komplet razem z cylindrami i zrobić sam w jeden
    dzień. Tylko dobierz dysze do gaźnika (kupujesz osobno) wg wytycznych na
    www.sportster.org.

    > poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
    > zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

    Zawsze można przerobić po czasie, w miarę odkładania biletów NBP.

    > Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
    > Tiger 955i (nie sprzedam za zadne skarby)

    A jak ktoś "damdychę"?

    Pozdr,
    Święty Jimmie, Łódź
    IMZ; XL; LSC