  • 41. Data: 2009-10-07 06:16:39
    Temat: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:
    > PS. Jak będzie kiedyś jeszcze taka dyskusja dajcie znać - chętnie z nimi
    > pogawędzę...

    podoba mnie się ten żołnierz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 42. Data: 2009-10-07 08:15:39
    Od: Mad <r...@w...pl>

    Dlacego pieprzenie? gdy mówię o konieczności budowania autostrad to
    rozumiem że powinienem zakasać rękawy i własnoręcznie to zrobić? no,
    przecież łopatą umiemi wachlować...

    po porstu zwracam uwagę na taką potrzebę, szczególnie że w debacie
    publicznej która w mojej opinii zaczyna się przenosić do szerszych
    kręgów taki wspólny głos byłby zupełnie inaczej odebrany. poza tym nie
    mam doświadczenia w robieniu takich rzeczy.

    zauważ też, że niewiele się mówi o takiej inicjatywie, na forach
    jesteśmy przyzwyczajeni do indywidualnego eksponowania własnych
    poglądów na ten czy inny temat, ale okazuje się to niewystarczające.
    życzę nam wszystkim aby się to kiedyś ziściło.

    ukamienujesz mnie za samo zabranie głosu...?

  • 43. Data: 2009-10-07 08:34:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Mad" <r...@w...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Dlacego pieprzenie? gdy mówię o konieczności budowania autostrad to
    > rozumiem że powinienem zakasać rękawy i własnoręcznie to zrobić? no,
    > przecież łopatą umiemi wachlować...

    > ukamienujesz mnie za samo zabranie głosu...?

    A za nie stosowanie Netykiety? Cytuj poprawnie.

    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-10-07 11:15:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > he?

    Bez barierki - 100
    Z barierką - 110

    Przynajmniej tak było jak ostatni raz zdawałem egzamin.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-10-07 11:20:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-07 13:15:06 +0200, Magic <m...@w...pl> said:

    > Kad.2 - rozdzielonej barierką czy nie ? Bo tak to odpowiedzi są dwie.

    > Bez barierki - 100
    > Z barierką - 110
    >
    > Przynajmniej tak było jak ostatni raz zdawałem egzamin.

    Się Ci chyba z ekspresówką pomyliło. Na "zwykłej" dwupasmowej (ani
    słowa o barierkach) masz 100, na dwupasmowej ekspresówce (czyli drodze
    gdzie skrzyżowania występują niezwykle rzadko, oznaczonej stosownymi
    znakami - cytuję z pamięci) - 110, na jednopasmowej ekspresówce 100 -
    tak jest już od dawna.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 46. Data: 2009-10-07 11:28:50
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Magic"
    >Bez barierki - 100
    >Z barierką - 110
    >
    >Przynajmniej tak było jak ostatni raz zdawałem egzamin.

    Bzdura. Tak nie było.
    Co najmniej od 1997r. (nie chce mi się szukać wcześniej) jest
    "[...]
    b) na drodze ekspresowej dwujezdniowej - 110 km/h,
    c) na drodze ekspresowej jednojezdniowej oraz na drodze dwujezdniowej
    co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego kierunku ru-
    chu - 100 km/h,
    d) na pozostałych drogach - 90 km/h;
    "

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 47. Data: 2009-10-07 11:28:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:
> [...]

    ale czy zdałes?

> [...]
    > skrzyżowania występują niezwykle rzadko, oznaczonej stosownymi znakami -
    > cytuję z pamięci) - 110, na jednopasmowej ekspresówce 100 - tak jest już

    dla uściślenia:

    Art. 20. 2. Prędkość dopuszczalna pojazdu lub zespołu pojazdów w strefie
    zamieszkania wynosi 20 km/h.

    3. Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust.
    4 i 5, wynosi w przypadku:

    1. samochodu osobowego, motocykla lub samochodu ciężarowego o
    dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t:

    1. na autostradzie - 130 km/h,
    2. na drodze ekspresowej dwujezdniowej - 110 km/h,
    3. na drodze ekspresowej jednojezdniowej oraz na drodze
    dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego
    kierunku ruchu - 100 km/h,
    4. na pozostałych drogach - 90 km/h;

  • 48. Data: 2009-10-07 11:33:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-07 13:28:56 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > dla uściślenia:

    > 3. na drodze ekspresowej jednojezdniowej oraz na drodze
    > dwujezdniowej co najmniej o dwóch pasach przeznaczonych dla każdego
    > kierunku ruchu - 100 km/h,

    A fak, zapomniałem o 2 pasach. A ciekawe jest to, że przy ekspresówce
    może być dwujezdniowa, ale jednopasowa, żeby było więcej (pomijając, że
    w naturze takich będzie raczej niewiele).

    de Fresz

  • 49. Data: 2009-10-07 12:19:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > ale czy zdałes?

    Nu ba !

  • 50. Data: 2009-10-07 13:16:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    The_EaGle pisze:

    > Skoro piszesz jak było to faktycznie było źle.

    Gwoli ścisłości - to cytat z Lovtzy, mnie tam niestety nie było.

    Co do reszty to masz rację - koleżeństwo się do tego po prostu nie
    przygotowało, na potrzebę czego zwracałem uwagę tydzień czy dwa temu.
    Zdziwiło mnie natomiast że równie nieprzygotowani okazali się ludzie
    zajmujący się tym tematem na codzień - Lovtza, Dziawer ...