    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Date: Wed, 07 Oct 2009 15:16:44 +0200

    The_EaGle pisze:

    > Skoro piszesz jak było to faktycznie było źle.

    Gwoli ścisłości - to cytat z Lovtzy, mnie tam niestety nie było.

    Co do reszty to masz rację - koleżeństwo się do tego po prostu nie
    przygotowało, na potrzebę czego zwracałem uwagę tydzień czy dwa temu.
    Zdziwiło mnie natomiast że równie nieprzygotowani okazali się ludzie
    zajmujący się tym tematem na codzień - Lovtza, Dziawer ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj