  • 1. Data: 2009-10-05 20:25:31
    Temat: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    http://tinyurl.com/zmory

    --

    pozdr
    pj
    gsx1300r
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-10-05 21:00:16
    Temat: Re: Moto-debata w Polityce, było: zmory - motory
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    a tu relacja Lovtzy:

    http://tinyurl.com/scigacz

    --

    pozdr
    pj
    gsx1300r
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-10-05 21:59:14
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2009 (pj) <j...@g...com> napisał/a:

    > http://tinyurl.com/zmory

    To może małe tendencyjne streszczenie:

    Artykuł był tak wstrząsający i poruszył tak ważki temat że do redakcji
    waliły tłumy żeby.. no właściwie to chuj wie po co, ale o tem dalej.

    No ale były, gwiazdy, ważni i reszta.

    Pani autorka przytoczyła a potem ekstrapolowała(!) statystyki, że
    bedzie jeszcze gorzej. Policja przyniosła i prezentowała skalpy i
    inne pozostałości po motocyklistach.

    Tu cytat z policji bo inaczej nie dam rady:
    "ograniczenie prędkości do przepisowej natychmiast poprawi
    bezpieczeństwo na drogach"
    no i? - chciałoby się zadać to banalne pytanie.

    Policjanci za pomocą testu wykazali że poza 1 panią, reszta na sali,
    zwłaszcza motocykliści, nie zna PORD.

    P. red. z ŚM, poczuł się represjonowany, czy jakoś tak.

    Przysłowiowe 200pomieście to samo zło i mamy pomóc policji się za to
    karać. Ja na ten przykład mogę, nie nie mogę, przestać się śmiać.

    Był JKM.

    Podobno w trakcie emocje opadły, to ja się pytam bo nie byłem, czy oni o
    suchych pyskach tam tak?

    Wypracowali 10 postulatów, pobożnych życzeń, które są tak głupie że nawet
    ja nie dam rady napisać nic głupszego. Na szczęście nie było ani słowa o
    tym że policja weźmie się do roboty. Więc, skoro można to dlaczego nie?

    Obecnym się podobało i chcieli się umawiać na replay. Ech.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2009-10-05 22:21:56
    Od: saj <z...@g...com>

    joł,
    normalnie wziełem i przeczytałem oba (w sensie trzy) teksty. postulaty
    moze i nawet sensowne. czysta lat i po sprawie.

    natomiast to, co wyrabiaja puszkarze na drogach, to przechodzi ludzkie
    pojecie. dzis chyba na kazdym skrzyzowaniu trabilem. grande finale
    nastapilo, gdy strabilem radiowoz. ktory grzecznie zwial na swoj pas
    i przeprosil...

    pzdr,
    saj

  • 5. Data: 2009-10-05 22:54:15
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 05 Oct 2009 23:59:14 +0200, kakmar <k...@g...com> wrote:

    [...]
    > Policjanci za pomocą testu wykazali że poza 1 panią, reszta na sali,
    > zwłaszcza motocykliści, nie zna PORD.

    Tzn. chodzi o te trzy pytania, o dozwoloną prędkość w terenie zamieszkałym,
    na drodze dwujezdniowej poza terenem zabudowanym oraz o to, kto
    skonstruował
    pierwszy motocykl? ;->

    Jakoś nie wiem, co ma Daimler do PoRD :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-10-05 23:07:06
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    (pj) pisze:

    > a tu relacja Lovtzy:
    >
    > http://tinyurl.com/scigacz

    "Kraina chamstwem płynąca" - i tu jest IMHO sedno sprawy.. Z cala ta
    debatowa szopka - ot pogadali i pokrzyczeli sobie jedni na drugich w
    imie, no wlasnie, w imie czego? Bo na pewno to niczego i tak nie
    poprawi. Bezmozdza walace na slepo i niedouki sa, byly i beda dalej
    jezdzic czy to za kolkiem czy za sterami, nawet selekcja naturalna
    niewiele tu pomoze, co najwyzej wiecej ludzi zginie na drogach. Smutne
    ale prawdziwe.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 7. Data: 2009-10-06 06:56:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > Tzn. chodzi o te trzy pytania, o dozwoloną prędkość w terenie zamieszkałym,
    > na drodze dwujezdniowej poza terenem zabudowanym oraz o to, kto
    > skonstruował pierwszy motocykl? ;->

    takie były te pytania? i na prawde nikt nie umiał odpowiedzieć? na fotce
    chyba Tomka Kulika widziałem. tożto... jajks.
    nie wieże, zalewasz. musiały być jakies inne. może coś o tonażu... dawać
    te pytania.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2009-10-06 06:57:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > Tzn. chodzi o te trzy pytania, o dozwoloną prędkość w terenie zamieszkałym,
    > na drodze dwujezdniowej poza terenem zabudowanym oraz o to, kto
    > skonstruował pierwszy motocykl? ;->

    takie były te pytania? i naprawdę nikt nie umiał odpowiedzieć? na fotce
    chyba Tomka Kulika widziałem. tożto... jajks.
    nie wierze, zalewasz. musiały być jakies inne... może coś o tonażu...
    dawać te pytania.

  • 9. Data: 2009-10-06 07:14:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

> [...]
    > chyba Tomka Kulika widziałem. tożto... jajks.
    > nie wierze, zalewasz. musiały być jakies inne... może coś o tonażu...

    w sumie to się tak zastanawiam... powinno zostać podane ile osób
    prawidłowo odpowiedziało na dwa pierwsze pytania. trzecie jest luźne, a
    tak wychodzi, że jesteśmy ignorantami, więc medialnie znowu po dupie.

  • 10. Data: 2009-10-06 07:20:31
    Od: Ditron <t...@g...com>

    "W Europie kierujący motorem ryzykuje aż 18 razy bardziej, niż
    kierowca samochodu (w Polsce - 11 razy bardziej). W ten ton wpisała
    się prezentacja, przygotowana przez inspektorów z warszawskiej
    Policji. Pokazywali m.in. skutki wypadków z udziałem motocyklistów."

    Takie prezentacje to niech oni robią na kursach prawa jazdy a nie na
    debacie z motocyklistami !
    Z tego co czytam to "uzbroili się" żeby sforsować przekaz - jeździćie
    za szybko, jesteście warzywa i to jest problem.
    A ja myślałem, że to my chcemy im coś uświadomić... że nie jesteśmy
    warzywami, że chcemy poprawy sytuacji na drogach.
    Z 10 punktów tylko 2 (6, 9) traktują o naszych problemach. Po ch... mi
    pozostale 8 punktow albo quiz z maskotką promującą policję ?