  • 1. Data: 2009-10-05 15:40:35
    Temat: Włamali mi się do garażu i ukradli... (Gdynia)
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Nieprzyjemna historia mnie spotkała.
    W weekend włamano mi się do garażu, gdzie trzymam mojego wypielęgnowanego
    GSa' 500 i okradziono mnie.

    Nie zabrali motocykla, ale wzięli sobie kask i rękawice motocyklowe.

    Piszę o tym, bo kask to dość rzadki model HJC IS-MAX w kolorze srebrnym.
    Gdyby ktoś w okolicach Gdyni proponował Wam kupno takiego w idealnym
    stanie - bardzo proszę o informację. To mój.

    No i teraz czeka mnie kupno nowych akcesoriów. Ten IS-MAX pasował mi. Cena
    niecałe 800 zł. Myślicie, że warto rozważyć coś innego?
    Czy w sezonie zimowym można oczekiwać jakichś promocji?

    MN

  • 2. Data: 2009-10-05 18:38:13
    Temat: Re: Włamali mi się do garażu i ukradli... (Gdynia)
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > Nieprzyjemna historia mnie spotkała.
    > W weekend włamano mi się do garażu, gdzie trzymam mojego wypielęgnowanego
    > GSa' 500 i okradziono mnie.

    Wspolczuje. Szczescie masz takie, ze nie wzieli moto.
    W jakiej dzielnicy gdyni robia "akcje"?

    zonda

  • 3. Data: 2009-10-06 14:22:54
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Nieprzyjemna historia mnie spotkała.
    > W weekend włamano mi się do garażu, gdzie trzymam mojego wypielęgnowanego
    > GSa' 500 i okradziono mnie.
    >
    > Nie zabrali motocykla, ale wzięli sobie kask i rękawice motocyklowe.

    uf, przynajmniej tyle... czym był motocykl zabezpieczony?
    teraz to najpierw zainwestuj w zabezpieczenia garażu (da się jakoś
    porządnie?)

  • 4. Data: 2009-10-06 15:53:58
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > uf, przynajmniej tyle... czym był motocykl zabezpieczony?
    > teraz to najpierw zainwestuj w zabezpieczenia garażu (da się jakoś
    > porządnie?)

    Motocykl nie był zabezpieczony. Alarm nie był włączony, blokada na tarczę
    nie założona. Po prostu nie planowali go ukraść.
    Przyszli po drobiazgi.

    Nie zamierzam z garażu robić twierdzy. Mam bramę na pilota i nie planuję
    rezygnować z komfortu zdalnego zamykania na rzecz robienia z garażu sejfu.
    Żal mi kasku i rękawic. W przyszłości nie będę pewnie tego trzymał w garażu,
    ale to całe zmiany, jakie planuję.

    Pech polega na tym, że miałem część "gratów" przenieść do domu, ale pogoda w
    weekend była brzydka i nie chciało mi się łazić.
    Złodziejowi się chciało...

    MN

  • 5. Data: 2009-10-06 16:15:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 06 Oct 2009 17:53:58 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > Motocykl nie był zabezpieczony. Alarm nie był włączony, blokada na
    > tarczę nie założona. Po prostu nie planowali go ukraść.

    "Te, Heniu, patrz, motocykl, co kurwa, bierzemy?"
    "Stary, to GS500, kurwa, wszyscy by się z nas na dzielni rechotali!"
    "No dobra, kurwa, to bierzemy kask i rękawiczki."
    "I wiem gdzie stoi erjeden!"

    W sumie należy się cieszyć. ZTCW to większość motocykli jest kradziona
    z garaży, cisza, spokój, nikt nie patrzy, jeżeli jest zabezpieczony to
    często jest sporo narzędzi pod ręką.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-10-07 10:15:33
    Od: duddits <d...@b...com>

    Leszek Karlik pisze:
    [..]
    > W sumie należy się cieszyć. ZTCW to większość motocykli jest kradziona
    > z garaży, cisza, spokój, nikt nie patrzy, jeżeli jest zabezpieczony to
    > często jest sporo narzędzi pod ręką.

    W sumie to zależy od tego co to była za grupa złodziei. Upłynnienie
    czegoś takiego jak motocykl czy, dajmy na to, samochód to już jednak
    jest bardziej skomplikowany problem logistyczny niż opchnięcie kasku na
    jakimś tam bazarze czy innej giełdzie. Poza tym do czasu sprzedaży
    gdzieś takiego sprzęta trzeba ukryć, przebić numery, rozebrać na części,
    itd.

    Mnie też niedawno włamano się do piwnicy, w której trzymałem rowery.
    Rowery były spięte ze sobą i do metalowego regału. Nie wiem czy nie
    mieli czasu, czy narzędzi (a może jedno i drugie) dość, że rowerów nie
    ruszyli, ale za to dmuchnęli mi nowiutką kurtkę Modeki, którą
    nieopatrznie zostawiłem poprzedniego dnia na wieszaku pod sufitem.

    --
    duddits