    From: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Date: Mon, 24 Aug 2009 11:40:33 +0000 (UTC)

    Marx <M...@n...com> napisał(a):

    > mozesz wyjasnic? bo nie bardzo rozumiem ten argument. Komunikujesz sie
    > zdjeciami?
    > Moze GPS w komorkach tez sluzy do komunikacji?

    Już wyjaśniam. GPS i aparat w komórce to dodatek. Są dodawane do funkcji
    dzwonienia. W aparatach natomiast zamiast kamery wolałbym, żeby były dobre
    funkcje fotografowania. Jeszcze jest dużo do poprawienia w zakresie czułości,
    kolorów, szybkości działania itp. Jeśli chodzi o jakość dźwięku, to komórki
    niewiele się różnią między sobą, trudno na tej podstawie dokonywać wyboru przy
    zakupie. Stąd dodawane są GPSy, aparaty, ekrany dotykowe itp. W ten sposób
    komórki stają się podręcznymi urządzeniami wszystkomającymi.

    > A moze wolalbys np osobne urzadzenie do wysylania SMSow? Wtedy komorka
    > moglaby nie miec wyswietlacza tylko same guziki albo nawet tarcze ;) do
    > wykrecania numeru. A skoro SMS nie uzywasz to po co masz placic za
    > wyswietlacz?

    Wyobraź sobie, że są komórki bez aparatu, funkcji MMS, MP3 i dobrze działają.
    Można z nich zadzwonić i odebrać telefon poza domem.

    > Ale niektore Eizo maja glosniki, choc nie jest to sprzet audio. No i do
    > dupy ten Twoj argument...
    > Marx

    Pomyśl, zanim coś napiszesz, Marx. Jeśli wybierasz jakiś konkretny monitor
    Eizo zamiast innego dlatego, że ma głośniczki, to chyba nie warto z Tobą dalej
    dyskutować ;-) Bo głośniczki to _dodatek_ do monitora.

    Przedpiśca w tym wątku napisał, że filmy w aparatach to najważniejsza funkcja,
    który aparat jej nie ma, jest do tyłu za konkurencją :-) Równie śmieszne.
    Jak już napisałem, wolę, żeby aparat dobrze robił zdjęcia, a nie "trochę zdjęć
    porobi i trochę filmów". Funkcja kamery w aparacie nigdy nie będzie tak dobra
    jak sama kamera. No sorry, ale Canon czy inne Sony nie podetnie sobie gałęzi
    kamer.

    Maciej