    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Most exciting new ? series DSLR is coming
    Date: Mon, 24 Aug 2009 12:36:18 +0200

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:h6tq0i$af2$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko czy... te filmy sa faktycznie dobre? Bo zastanawiam się, czy
    > fachowcy od filmów nie oceniają możliwości filmowych lustrzanek z funkcja
    > filmowania podobnie jak my możliwości fotograficxne kamer filmowych z
    > funcją robienia zdjęć...

    5D mk 2 "zagrał" już w kilku pełnometrzażowych produkcjach. Podobno w
    milionerze z ulicy kręcono nim sceny w miejscach gdzie było dużo ludzi aby
    wyszły bardzie jnaturalnie. Na widok aparatu turyści i przechodnie nie
    panikują tak jak na widok wielkiej kamery na wózku.

    500D ma te filmy takie sobie jeśli porównać do zdjęć, ale i tak bują na
    głowę wszystkie amatorskie kamery jakie widziałem. Głównie chodzi o wielkość
    sensora i co za tym idzie czułość.

    Pozdrawiam
    Winetoo