  • 11. Data: 2011-07-16 21:00:53
    Temat: Re: Monter elektronik - na cały/niepełny etat lub umowa o dzieło.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Kobiety to w ogóle są traktowane jak inny gatunek :-) Są ludzie czyli
    > mężczyźni i kobiety :-)

    Nie, tak nie jest. Prawdą natomiast jest, że kobiety różnią się od
    mężczyzn przykładowo...cierpliwością.
    Przykład będzie:
    Ilu znacie facetów potrafiących przez 7h dziennie wklepywać słupki z
    faktur w system informatyczny? Kobiety robią to bez zająknięcia i nie
    narzekają na monotonię.

    Gdybym musiał składać ręcznie jakieś proste rzeczy - powtarzalnie w
    tysiącach sztuk, szukał bym właśnie kobiety do pracy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2011-07-16 21:09:44
    Temat: [OT]Re: Monter elektronik - na ca^(3)y/niepe^(3)ny etat lub umowa o dzie^(3)o.
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Portal" <m...@p...onet.usun.to.pl> napisał w wiadomości

    > A każe Ci ktoś w tym kraju siedzieć, skoro tak tam ch...wo?

    bo jestem za leniwy, zeby sobie pojechać :P

    @

  • 13. Data: 2011-07-16 21:11:46
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości

    > "Artur Miller" <b...@m...com> wrote in message

    > Bo ty byś chciał żeby ci ktoś mądrzejszy od ciebie zaprojektował, napisał
    > soft, wsady do FPGA i opracował mechanikę

    popatrz, trafiles wlasnie w to czym sie w tej chwili zajmuję :D tylko
    jeszcze kawałek optyki do tego dochodzi :) a moj post mial bardziej ogólny
    wydźwięk. to taki pstryczek w nos nas wszystkich praktycznie, ale to juz
    temat nie na pme.

    @

  • 14. Data: 2011-07-16 21:44:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Artur Miller wrote:
    (ciap)

    > bo jestem za leniwy, zeby sobie pojechać :P

    Ja też.

    --
    Włodek

  • 15. Data: 2011-07-16 21:48:37
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-16 19:12, Lelek@ pisze:

> [...]
    >
    > Bo ty byś chciał żeby ci ktoś mądrzejszy od ciebie zaprojektował,
    > napisał soft, wsady do FPGA i opracował mechanikę, a ty byś mu tylko dał

    Wszystko się zgadza z pewnym zastrzeżeniem do "marnej pensji".
    Pracodawca powinien być dobry w wymyślaniu strategii,organizowaniu pracy
    pracownikom a w małej firmie może pozyskiwaniem zleceń. Gdybym potrafił
    być dobrym pracodawcą to zatrudniłbym lepszego od siebie programistę,
    lepszego projektanta płytek i kogoś do lutowania i uruchamiania układów
    jeśli nie lepszego to przynajmniej młodszego z lepszym wzrokiem :)

    MD

  • 16. Data: 2011-07-16 23:04:35
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ivsbtq$ncq$1@news.onet.pl...

    > a ten który ostatnio poszukiwał pracownika, znalazł kogoś?
    >
    > nie oszukujmy się, jest wzięcie na beton, nie wiem skąd się to bierze,
    > może chodzi o coś w rodzaju betona łatwo przeszkolić...

    Tak, zapewne, i najlepiej zaczac od kaligrafii
    - wlasnie dostalem linka ;)
    http://www.uwaga.pl/pokaz/2832/wzor-podpisu

  • 17. Data: 2011-07-17 01:05:14
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > lepszego projektanta płytek i kogoś do lutowania i uruchamiania układów

    Projekt płytki to się zleca chińczykowi przez neta za 50-200 dolców
    paypalem. Można go tylko korygować jak podsyła co zrobił.

  • 18. Data: 2011-07-17 08:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 18:51:37 +0200, Portal napisał(a):
    > A co do ogłoszenia to bez jaj - oferta ewidentnie celowana w tanią siłę
    > roboczą, do tego właściwie łamiąca kodeks pracy dyskryminując ze względu
    > na wiek (nie wolno zawężać oferty ot tak do osób "starszych") i ogólnie

    A wolno "z dlugoletnim doswiadczeniem" ?

    > szukanie desperata, do tego byle nie zbyt kompetentnego.

    no nie, doswiadczenie bylo wypisane :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-07-17 08:44:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 17, 2011, 10:35:56 AM, you wrote:

    > A wolno "z dlugoletnim doswiadczeniem" ?
    > no nie, doswiadczenie bylo wypisane :-)

    Jasssne, doświadczenie w rozróżnianiu elementów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-07-17 11:33:09
    Od: "vwt4" <v...@i...pl>

> [...]
    > na wiek (nie wolno zawężać oferty ot tak do osób "starszych") i ogólnie
    > szukanie desperata, do tego byle nie zbyt kompetentnego.

    Człowieku - słyszałeś o HR? Oni tez łamią kodeks?
    Przecież z jakiejś większej grupy ludzi wybierają konkretnych czyli twoim
    zdaniem dyekryminują?

    > A skoro oferta adresowana do grupy bez "umiejętności dokonywania pomiarów
    > i uruchamiania urządzeń",

    Sam sobie przeczysz! Oferta adresowana jest również do takich bo potrzebuję
    kogoś kto umie lutować i to jest podstawa.
    Jak umie jeszcze coś więcej to nic mi to nie szkodzi.
    Czy twoim zdaniem powinienem napisać umiejącą lutować i projektować?
    Tylko jaka wtedy jest szansa, że zgłosi się ktoś co pół życia lutował nie
    bardzo wiedząc co - przecież tacy też są i akurat w tym przypadku taka osoba
    jest najbardziej odpowiednia na to stanowisko.
    Jeśli umiesz lutować i coś więcej a nie możesz znaleźć pracy i wkurzają cię
    takie ogłoszenia to zastanów się nad sobą.

    >to po kiego wała autor puszcza na tą grupę?

    A chociażby po to żebyś się zastanowił .....

    >Za czasów studenckich pracowałem jakiś czas przy montażu kontraktowym PCB i
    >mogę Ci zagwarantować, że 90% montażystów w tym praktycznie wszyscy
    >pełnoetatowi nie mieli i raczej dalej nie mają pojęcia o istnieniu tej
    >grupy,

    Gwarancje marne jak i twoje pojęcie o tym, że na tę grupę trafiają tylko
    tacy jakich masz na myśli.
    Czy to ty przypadkiem nie dyskryminujesz? Jakim prawem zabraniasz mi dawać
    ogłoszenie i jednocześnie tym których masz na myśli wchodzić na grupę.

    >bo elektronika jako taka ich z reguły absolutnie nie interesowała - ot
    >ręczna robota jak każda inna, równie dobrze można koszyki wyplatać (z całym
    >szacunkiem dla ludzi co potrafią to robić - ja nie potrafię).

    Dlatego namisałem, że może uieć "wyplatać" ale nie musi umieć mierzyć.
    To tak jak do szwalni szukają kogoś kto umie zszyć wykroje ale niekoniecznie
    musi umieć wykrajać.