  • 1. Data: 2011-07-15 08:53:21
    Temat: mała spawarka i agregat prądotwórczy
    Od: "tomek" <t...@v...ww>

    Witam

    muszę kupić małą spawarkę i agregat prądotwórczy

    Proszę o porade jak dobrać parametry obu użądzeń
    spawareczka ma być jak najmniejsza - drobne prace na działce
    (niechciałbym żeby spawarka zniszczyła mi generator - albo żeby się okazało
    że nieda się tym nic zrobić)

    na allegro patrzyłem są jakieś spawarki transformatorowe; inwertorowe
    (niewiem jakie mają cechy - jeśli chodzi o pobór prądu i komfort pracy)

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2011-07-15 08:59:43
    Temat: Re: ma?a spawarka i agregat pr?dotw?rczy
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 15.07.2011 10:53, tomek pisze:
    > musz? kupi? ma?? spawark? i agregat pr?dotw?rczy
    >
    > Prosz? o porade jak dobra? parametry obu u??dze?
    > spawareczka ma by? jak najmniejsza - drobne prace na dzia?ce
    > (niechcia?bym ?eby spawarka zniszczy?a mi generator - albo ?eby si? okaza?o
    > ?e nieda si? tym nic zrobi?)
    >
    > na allegro patrzy?em s? jakie? spawarki transformatorowe; inwertorowe
    > (niewiem jakie maj? cechy - je?li chodzi o pob?r pr?du i komfort pracy)

    A może lepiej agregat spawalniczy:
    http://allegro.pl/agregat-spawalniczy-pramac-hgw180-
    dostawa-grati-i1719450553.html

    http://allegro.pl/spawarka-180a-agregat-spawalniczy-
    5-kw-diesel-i1717467472.html

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2011-07-15 09:02:27
    Temat: Re: mała spawarka i agregat prądotwórczy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tomek,

    Friday, July 15, 2011, 10:53:21 AM, you wrote:

    > muszę kupić małą spawarkę i agregat prądotwórczy

    Ale co to ma wspólnego z tą grupą? Nie widzę w jej nazwie "porady dla
    kupujących"...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-07-15 10:37:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    tomek wrote:
    > Witam
    >
    > muszę kupić małą spawarkę i agregat prądotwórczy
    (ciap)

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    --
    Włodek

  • 5. Data: 2011-07-15 13:01:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello tomek,
    >Ale co to ma wspólnego z tą grupą? Nie widzę w jej nazwie "porady dla
    >kupujących"...

    To co wolno na tej grupie napisac ?
    pl, misc i elektronika ?

    J.

  • 6. Data: 2011-07-22 14:39:44
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 15 Jul 2011 11:02:27 +0200 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał:

    >Ale co to ma wspólnego z tą grupą? Nie widzę w jej nazwie "porady dla
    >kupujących"...

    Nie rozumiem dlaczego tak wyskoczyłeś. Co za problem że zapytał? Jakoś
    wiele razy tu ludzie pytają o opinię/poradę przed zakupem czegoś i
    jaki w tym problem? Dobrze że pytają. Grupa jest ogólnie o
    elektronice/elektrotechnice, więc spawarki (temat wielokrotnie tu
    zresztą poruszany) też się łapią. Bądź łaskaw nie importować tu
    debilnych ograniczeń rodem z Elektrody...