  • 1. Data: 2010-05-27 16:30:46
    Temat: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
    Od: " GazGaz" <g...@N...gazeta.pl>

    Nie składałem komputera od 3 lat, od czasów AMD 64 x2 5000 i widzę, że trochę
    się zmieniło :) Kupiłem takie podzespoły:

    = proc core i7 920
    = boxowy cooler INTELa
    = płyta asus p6t V2
    = pamięci G.Skill RipJaws DDR 3 1600 Mhz CL8

    i parę innych "dodatków". Chce to złożyć do kupy. Procesor włożyłem, ale nie
    wiem co i jak z wiatrakiem. Tu /
    http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t465957.
    html / znalazłem opis
    instalacji proca, ale to już mam za sobą. Teraz pytanie jak rozłożyć pastę i
    ile jej położyć na procesorze czy wiatraku ? (na boxowym wiatraku jest już
    defaultowo położona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupić ?). Ile tej
    pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie
    się wydaje że jest niewiele/).

    Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
    uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

    Z góry dzięki za rady lub ewentualne linki gdzie znajdę info.

    GazGaz.

  • 2. Data: 2010-05-27 16:46:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " GazGaz" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Teraz pytanie jak rozłożyć pastę i
    > ile jej położyć na procesorze czy wiatraku ?

    Mniej więcej tyle:
    http://www.in4.pl/recenzje/376/239950.jpg
    http://www.in4.pl/recenzje/376/239951.jpg

    (na boxowym wiatraku jest już
    > defaultowo położona pasta - czy ona wystarczy, czy mam dokupić ?).

    A jak myślisz? Co jest napisane w manulu?

    Ile tej
    > pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie
    > się wydaje że jest niewiele/).

    Musisz dokupić. Trzeba nałożyć pastę między procesorem a płytą główną.

    > Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
    > uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

    Skoro nie możesz poradzić sobie z podstawowymi rzeczami to poproś kolegę, albo
    niech sklep złoży. Żałujesz 20zł?

  • 3. Data: 2010-05-27 17:02:48
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    I po co piszesz takie bzdury? Ktos to moze pozniej znalezc i skorzystac
    z tak pomocnych rad.

  • 4. Data: 2010-05-27 17:03:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > pasty powinno być (czy nie za mało jest na fabrycznym coolerze Intela? / mnie

    Wystarczy.

    > Jak zamontować cooler? Sorry za lamerskie pytania, ale nie chce czegoś
    > uszkodzić po trochę kasy poszło na ten sprzęt.

    W instrukcji obslugi plyty powinienes miec jasna instrukcje.

  • 5. Data: 2010-05-27 17:10:44
    Od: "GazGaz" <g...@g...pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > http://www.in4.pl/recenzje/376/239951.jpg
    >
    > (na boxowym wiatraku jest już
    >
    > A jak myślisz? Co jest napisane w manulu?

    Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko
    francuskiego.

    > Ile tej
    >
    > Musisz dokupić. Trzeba nałożyć pastę między procesorem a płytą główną.

    Jak dużo? Zapchałem pastą wszystkie dziurki w socketcie.

    > Skoro nie możesz poradzić sobie z podstawowymi rzeczami to poproś kolegę, albo
    > niech sklep złoży. Żałujesz 20zł?

    No, no wiesz ile piwa można kupić za 20 zł! Poza tym za montaż PC firmy chcą
    40-50 zł.

    GazGaz.

  • 6. Data: 2010-05-27 17:11:54
    Od: " " <g...@g...pl>

    Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

> [...]
    html / znalazĹ&#65533;m opis
    > tÄ&#65533;i
    Ile tej
    Intela? / mn
    > ie
    >
    > Wystarczy.

    Mam nadzieję, że proc się nie zjara (kosztował tysiaka). Wydawało mi się, że
    tej pasty jest strasznie mało stąd pytania.

    czegoĹ&#65533;> >
    uszkodziÄ&#65533;po trochÄ&#65533;kasy poszĹ&#65533; na ten sprzÄ&#65533;.

  • 7. Data: 2010-05-27 17:41:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-27 19:11, g...@g...pl napisał/a:

    > Mam nadzieję, że proc się nie zjara (kosztował tysiaka). Wydawało mi się, że
    > tej pasty jest strasznie mało stąd pytania.

    Pasty MA być mało. Ona służy tylko do wypełnienia minimalnych
    nierówności na styku radiator - procesor. Przy idealnie równych i
    gładkich powierzchniach była by ona zbędna.

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2010-05-27 17:44:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-27 19:10, GazGaz napisał/a:

    > Jak dużo? Zapchałem pastą wszystkie dziurki w socketcie.

    Jaja sobie robisz? Po diabła w podstawce pasta? Ona ma być tylko między
    radiatorem a procesorem i nigdzie indziej.

    Poszukaj na YouTube, jestem przekonany, że są filmiki instruktażowe,

    > No, no wiesz ile piwa można kupić za 20 zł! Poza tym za montaż PC firmy chcą
    > 40-50 zł.

    Mam wrażenie, że już to piwo kupiłeś ;-)

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2010-05-27 17:59:37
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko
    > francuskiego.

    Obrazkow nie ma?

  • 10. Data: 2010-05-27 18:05:20
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-27 19:59, Użytkownik Grzegorz Prędki napisał:

    > Obrazkow nie ma?

    Nie uczył się angielskiego,niemieckiego i obrazków, w technikum
    uczył się tylko francuskiego. :-)