  • Data: 2014-05-08 23:39:22
    Temat: Re: Monitory EIZO
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do czynienia z kilkoma modelami Eizo i powiem tak są
    dobre ale też za wydane na nie pieniądze oczekiwałbym lepszej jakości.
    Mam prywatnie S1911 kupiony u Niemca i właściwie nie ma się do czego
    przyczepić po kilku latach (10tys godz.)
    Reszta modeli kupiona w Polsce.
    Kumpel ma model 22 cale ale równomierność podświetlenia taka sobie.
    W pracy mamy kilka modeli jeden z nich ma słabe podświetlenie.
    Niestety serwis Eizo odmawia naprawy bo to część eksploatacyjna...
    Hmm to po co jest gwarancja na świetlówki 30tys godz ?
    Reszta modeli całkiem przyzwoicie aczkolwiek bez profilowania
    spektrofotometrem
    nie było by tak różowo.
    W kwestii zakupu używanych monitorów
    Ostatnio kupiliśmy w cenie 1 nowego Eizo 4 poleasingowe identyczne
    modele samsunga 24 cale na dobrej matrycy i każdy świeci zupełnie
    inaczej. Po profilowaniu to już inna bajka i postawione obok siebie
    wyświetlają praktycznie identyczne obrazy, nie odbiegające od Eizo :-)
    Moje zdanie jest takie, że podstawa to niezły monitor + profilowanie lub
    najlepiej kalibracja sprzętowa (prosty model Nec-a który posiadam z
    taka funkcją spisuję się znakomicie)

    W.W.