  • 1. Data: 2014-05-07 23:16:13
    Temat: Monitory EIZO
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    No jednak nie ma to jak EIZO
    rownomiernosc podswietlenia pierwsza klasa
    http://www.youtube.com/watch?v=EGgbOxcNU2Q

    Wystarczy sobie poogladac inne filmiki,

    Swoja droga autor ma chyba wszytkie modele swiata. Co szukam zeby
    zobaczyc dowolny model z dowolnego sklepu, to zawsze mi on wyskakuje

    EIZO EV2736WFS glow
    Dell P2714H glow
    itd...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-05-08 14:27:34
    Temat: Re: Monitory EIZO
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 07 May 2014 23:16:13 +0200, mr misio napisał(a):

> [...]
    >
    > Swoja droga autor ma chyba wszytkie modele swiata. Co szukam zeby
    > zobaczyc dowolny model z dowolnego sklepu, to zawsze mi on wyskakuje

    W końcu to EIZO. :D

    [ Ashby: How'd it turn out? Moody: Hard to say. You would know better ]
    [ than I. You lived the motherfucker. Ashby: Yeah, but living it right ]
    [ means you don't remember much of it at all. ]
    [ ("Californication 2x12 La Petite Mort") ]

  • 3. Data: 2014-05-08 14:38:08
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > W końcu to EIZO. :D

    Ano :)

    Choc czlowiek stara sie szuka jakiejs alternatywy, tyle czyta o duper
    hiper wypasionych modelach innych firm, bo moze zaryzykowalby cos o
    polowe taniej, chocby o 30% taniej niz EIZO. No ale ostatecznie dochodzi
    do wniosku, ze jak chciec dobrze, to wydac na EIZO. Reszta sie nie
    liczy. W sensie - reszta to kompromis dotyczacy jakosci.

    JAk kupowalem pierwsze EIZO to porownywalem kilka modeli roznych firm.
    NA wielu bylo rewelacyjnie, jesli chodzi o obraz. Ale na kazdym, oprocze
    EIZO widzialem nierownomierne podswietlenie. Nie jakies masakrycznie
    nierowne, ale na tyle nierowne, ze mi przeszkadzalo...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-05-08 17:07:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 08 May 2014 14:38:08 +0200, mr misio napisał(a):

> [...]
    > EIZO widzialem nierownomierne podswietlenie. Nie jakies masakrycznie
    > nierowne, ale na tyle nierowne, ze mi przeszkadzalo...

    Dołożę inną kwestię - trwałość podzespołów. Mam S2432W, który ma
    przepracowane ponad 22,7 tysiąca godzin. 80 cd/m2 osiągam przy ustawieniu
    jasności na 7%. :)

    [ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

  • 5. Data: 2014-05-08 18:14:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-05-08 17:07, Przemysław Ryk pisze:

    > Dołożę inną kwestię - trwałość podzespołów. Mam S2432W, który ma
    > przepracowane ponad 22,7 tysiąca godzin. 80 cd/m2 osiągam przy ustawieniu
    > jasności na 7%. :)

    uu, to moje S2231W trochę jeszcze podziała, mam dopiero trochę ponad 11
    tysiąca godzin :) i jasność tak jakoś na 20% ustawioną do pracy.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2014-05-08 19:47:21
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > uu, to moje S2231W trochę jeszcze podziała, mam dopiero trochę ponad 11
    > tysiąca godzin :) i jasność tak jakoś na 20% ustawioną do pracy.

    Głupi ci Japończycy. Mogliby stosowac postarzanie produktów ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-05-08 21:46:46
    Od: s...@g...com

    >No ale ostatecznie dochodzi
    >do wniosku, ze jak chciec dobrze, to wydac na EIZO.

    A czy można powiedzieć że lepiej kupić używano EIZO
    niż nowy monitor w tej samej cenie?

    BTW
    te monitory mają jakiś licznik przepracowanych godzin?

  • 8. Data: 2014-05-08 21:52:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-05-08 21:46, s...@g...com pisze:

    > A czy można powiedzieć że lepiej kupić używano EIZO
    > niż nowy monitor w tej samej cenie?

    Ale trzeba obejrzeć ten monitor na żywo przed kupnem.

    > BTW
    > te monitory mają jakiś licznik przepracowanych godzin?

    Tak, nie słyszałem o takim, który by takiego licznika nie miał - można w
    OSD zobaczyć. Myślę, że w EIZO to standard i coś oczywistego.

  • 9. Data: 2014-05-08 21:54:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No jednak nie ma to jak EIZO
    > rownomiernosc podswietlenia pierwsza klasa
    > http://www.youtube.com/watch?v=EGgbOxcNU2Q

    Na jakim monitorze oglądasz prezentację monitora EIZO?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2014-05-08 22:01:43
    Od: s...@g...com

    Nie wiem nie znam się dlatego pytam :)
    Mam jeszcze pytanie.
    Rozumiem że to jest sprzęt profi zorientowany pod grafików.
    Nadaje się dla zwykłego zjadacza chleba. W sensie ruchomych obrazków.
    Czy to po prostu przerost formy nad treścią?