  • Data: 2014-05-09 21:49:28
    Temat: Re: Monitory EIZO
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma różnicy - i do Niemiec, i do Polski idą transportem z Japonii.

    Możliwe ale ja ma swoją "spiskową teorię" ...

    > Jakieś konkrety odnośnie modelu i sposobu sprawdzania nierównomierności
    > podświetlenia?

    Modelu chyba s2231w
    Na oko widać lekkie świecenie z narożników, coś jak przy ledach
    krawędziowych.

    > Co to znaczy "za słabe podświetlenie"?

    maksymalna jasność poniżej 120cd

    > Musiałbym się w to dokładniej wgryźć, ale z tego co kojarzę, to gwarancja
    > mówi o tym, że świetlówki mają tyle przepracować. Jeżeli ktoś jedzie cały
    > czas na maksymalnej jasności, to nic dziwnego, że podświetlenie zużyje
    > wcześniej.

    nie powinno, ten model od początku miał jakiś defekt ale nie zwróciłem
    na to uwagi, wyszło przy profilowaniu spektrofotometrem.

    > Akurat EIZO pod tym względem (powtarzalności i liniowości) wypadają znacznie
    > lepiej. :)

    tak, ale mogło by być troszkę lepiej za tę kasę :-)

    > Bo to wychodzi dopiero we wrednych szczegółach - kolory skóry, szczegóły w
    > cieniach. :)

    możliwe, nie zagłębiam tematu do bólu, pamiętajmy, że są to jednak
    sprzęty z dolnej
    półki cenowej w porównaniu z profesjonalnymi ekranami graficznymi

    > Najpierw jeszcze określenie, do czego to ma służyć, potem jeszcze szczypta
    > wiedzy o zarządzaniu barwą. :)

    do czego służyć i jakich zasobach pieniężnych rozmawiamy :-)

    Takie mamy czasy, że mamy dużo ekrany w komórkach niż w laptopach czy
    komputerach stacjonarnych.

    W.W.