  • 1. Data: 2011-01-30 21:58:35
    Temat: Monitor-wzrok
    Od: yarroll <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanie musiało już paść ale nie mogę doszukać się w archiwum :-((
    Jaki parametr jest najważniejszy żeby monitor był najbardziej
    "przyjazny dla użytkownika"?

    Cały dzień siedzę przy kompie. Poprzedni monitor padł coś 3 miesiące
    temu, więc sprawiłem sobie za grosze nowy (używany). Ale zmiana jest
    dramatyczna, bo wieczorem oczy pieką :-(( Kombinowanie z jasnością i
    kontrastem nic nie daje.

    Pozdrawiam, Yarroll

  • 2. Data: 2011-01-31 02:40:49
    Temat: Re: Monitor-wzrok
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 13:58:35 -0800 (PST), yarroll
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >temu, więc sprawiłem sobie za grosze nowy (używany). Ale zmiana jest
    >dramatyczna, bo wieczorem oczy pieką :-(( Kombinowanie z jasnością i

    na przyklad, zeby jasnosc monitora (natezenie swiatla na jego
    powierchni) byla podobna to natezenia na wszystkich plaszczyznach w
    okolo monitora, wiec moze pokombinuj ze swiatlem w pokoju.
    nie piszesz jaki to monitor. moze czestotliwosc odswiezania, jest za
    mala. moze "rezonuje" ze swiatlem w pomieszczeniu? <rs>

  • 3. Data: 2011-01-31 11:06:11
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    yarroll <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >temu, więc sprawiłem sobie za grosze nowy (używany). Ale zmiana jest
    >dramatyczna, bo wieczorem oczy pieką :-(( Kombinowanie z jasnością i

    Jesli to LCD ustaw jasnosc na zero lub w poblizu. Wtedy posiedz caly dzien
    przed nim.

  • 4. Data: 2011-01-31 12:50:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 03:40, rs pisze:
    > moze czestotliwosc odswiezania, jest za
    > mala

    w LCD? Chyba zdajesz sobie sprawe ze kazdy monito LCD natywnie pracuje z
    czestotliwosca 60 Hz?

    --
    the_foe

  • 5. Data: 2011-01-31 12:53:47
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-01-30 22:58, yarroll pisze:
> [...]
    > temu, więc sprawiłem sobie za grosze nowy (używany). Ale zmiana jest
    > dramatyczna, bo wieczorem oczy pieką :-(( Kombinowanie z jasnością i

    analogowo czy cyfrowo zapodajesz sygnal? Bo jak cyfrowo to zostaje tylko
    ergonomia uzytkowania. Jesli analogowo to moze obraz jest przesuniety w
    fazie i jest neico rozmyty.
    Poczytaj:

    the_foe

  • 6. Data: 2011-01-31 13:30:44
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "the_foe"
    >w LCD? Chyba zdajesz sobie sprawe ze kazdy monito LCD natywnie pracuje z
    >czestotliwosca 60 Hz?

    A to ciekawe, bo wszystkie podłączone do polskiej sieci energetycznej
    pracują z częstotliwością 50Hz.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 7. Data: 2011-01-31 13:39:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz Kruk napisa?(a):

    > A to ciekawe, bo wszystkie podłączone do polskiej sieci energetycznej
    > pracują z częstotliwością 50Hz.

    O rany... Przeciez to zupelnie co innego ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 8. Data: 2011-01-31 13:50:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "januszek"

    Co ty nie powiesz...

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 9. Data: 2011-01-31 14:02:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz Kruk napisa?(a):

    > Co ty nie powiesz...

    Co konkretnie, teraz, masz na myśli?

    j.

  • 10. Data: 2011-01-31 14:04:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-01-31 14:30, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "the_foe"
    >
    > A to ciekawe, bo wszystkie podłączone do polskiej sieci energetycznej
    > pracują z częstotliwością 50Hz.

    z taka to pracuje jedynie zasilacz. Monitor LCD pracu7je w pelni na
    pradzie stalym wiec czestotliwosc sieci go nie dotyczy

    --
    the_foe