  • 1. Data: 2011-01-30 21:58:39
    Temat: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Złożyłem sobie RAID-0 na płycie M4N68T-M, bios wszystko ładnie zobaczył
    (2 dyski sata), skonfigurował, windows odnalazło sterownik nVidii na
    płycie CD dodanej do MB i teoretycznie wszystko jest cacy. Panel
    kontrolny nVidii macierz widzi, testuje, nawet loga chce robić. Kłopot
    jednak w tym, że ja nigdzie więcej tej macierzy nie widzę. Nie potrafię
    nią zarządzić. Coś pominąłem przy instalacji, czy jak? Naprowadźcie mnie
    proszę.
    Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2011-01-31 12:02:29
    Temat: Re: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-30, o godz. 22:58:39
    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał(a):

> [...]
    > Naprowadźcie mnie proszę.
    > Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

    Wymień zasilacz i załóż na macierzy jakąś partycję.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2011-01-31 22:01:30
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Irek N. napisał/a
> [...]
    > Naprowadźcie mnie proszę.
    > Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

    To grupa sprzętowa. Pisz na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    --
    deepblue

  • 4. Data: 2011-01-31 22:11:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > To grupa sprzętowa. Pisz na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    No właśnie, pomyślałem że coś źle w biosie poukładałem, skoro driver
    widzi array, dyski, a nie pozwala partycji założyć.

    Ok, idę za radą.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2011-01-31 22:13:19
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Wymień zasilacz i załóż na macierzy jakąś partycję.

    To jeszcze na szybko...
    zasilacz? Panie, nówka sztuka ledwo co śmigana z gustownym napisem 520
    na zielono ;)

    Partycji niestety nie umiem... gdybym założył partycję, pewnie dał bym
    radę ją sformatować :)

    Miłego.
    Irek.N.