  • 1. Data: 2013-12-16 16:43:05
    Temat: Monitor - czas pracy czy można mieć zaufanie.
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Nabyłem używany monitor, ma czas pracy poniżej 3000 godzin.
    Czy można mieć do tego zaufanie? Czy jest podobnie jak z samochodami?

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2013-12-16 17:14:11
    Temat: Re: Monitor - czas pracy czy można mieć zaufanie.
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 16.12.2013, o godzinie 16.43.05, na pl.rec.foto.cyfrowa, Cezary Grądys
    napisał(a):

    > Nabyłem używany monitor, ma czas pracy poniżej 3000 godzin.
    > Czy można mieć do tego zaufanie? Czy jest podobnie jak z samochodami?

    Jest gorzej! Ilość elementów jakie są w monitorze przewyższa stokroć ilość
    elementów jakie są w samochodzie!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2013-12-16 17:27:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

    > Jest gorzej! Ilość elementów jakie są w monitorze przewyższa stokroć ilość
    > elementów jakie są w samochodzie!

    Ale z drugiej strony, jak nie bedzie telepal monitorem ciagle i nie
    bedzie uderzal w dziury, nie polewal kwasnym deszczem czy soloną wodą,
    nie parkowal pod marketem, nie tankowal niewlasciwego paliwa, nie
    zapominal o wymianie oleju - to jest szansa, ze monitor pociagnie lepiej
    niz samochod ;)

  • 4. Data: 2013-12-16 18:04:02
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 16.12.2013 17:14, Habeck Colibretto pisze:

    > Jest gorzej! Ilość elementów jakie są w monitorze przewyższa stokroć ilość
    > elementów jakie są w samochodzie!

    Chodzi mi o sam licznik czasu pracy. Czy podobnie jak w samochodach
    sprzedawcy z tym kombinują, czy raczej jest to prawdziwa wartość.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 5. Data: 2013-12-16 18:40:43
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-12-16 18:04, Cezary Grądys pisze:

    > Chodzi mi o sam licznik czasu pracy. Czy podobnie jak w samochodach
    > sprzedawcy z tym kombinują, czy raczej jest to prawdziwa wartość.

    Jak kupiłeś go za 100zł to na pewno nie kręcony.

  • 6. Data: 2013-12-16 19:29:36
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 16.12.2013 18:40, Bartolomeo pisze:

    > Jak kupiłeś go za 100zł to na pewno nie kręcony.

    Za 2 stówki, wygląda ok, a już nie mogłem patrzyć na stary kineskopowy
    bo był nieostry.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2013-12-16 22:12:22
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-16 19:29, Cezary Grądys pisze:

    > Za 2 stówki, wygląda ok, a już nie mogłem patrzyć na stary kineskopowy
    > bo był nieostry.

    oprócz ceny i przebiegu, to rok produkcji też jest istotny.
    Jak sie ma manual serwisowy to wyzerowanie licznika jest b.łatwe, ale
    kręcenie to wyższa szkoła jazdy.