  • 1. Data: 2013-12-14 12:32:16
    Temat: Jaki zoom ma jeszcze sens?
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Mam Sony 20x i dzięki stabilizacji ma to sens w zwykłej reporterce - z
    góry, przez szybę, dotarłem do informacji, które miały być tajne.
    Przyjdzie niebawem kupić nowy aparat. Sony oferuje najwyżej 50x, a
    Panasonic wręcz 60x. Warto?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2013-12-14 12:54:54
    Temat: Re: Jaki zoom ma jeszcze sens?
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-12-14 12:32, Zakonspirowany pisze:
> [...]
    > góry, przez szybę, dotarłem do informacji, które miały być tajne.
    > Przyjdzie niebawem kupić nowy aparat. Sony oferuje najwyżej 50x, a

    Pewnie, że warto. Im większy zoom, tym reporter bardziej profi.
    Najlepiej w kolorze srebrnym, do bucików.

  • 3. Data: 2013-12-14 13:20:26
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-12-2013 12:54, trolling tone pisze:

    > Pewnie, że warto. Im większy zoom, tym reporter bardziej profi.
    > Najlepiej w kolorze srebrnym, do bucików.

    Te buciki naprawdę nie występowały w normalnej kolorystyce, bo to moto
    wersja była. Czepiliście się motocyklisty, który nie chciał zmieniać
    butów co miesiąc (te kosztowały jakoś 270 zł w promocji).
    Reasumując: idź w chuj.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2013-12-15 00:05:10
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-12-2013 12:32, Zakonspirowany pisze:
> [...]
    > góry, przez szybę, dotarłem do informacji, które miały być tajne.
    > Przyjdzie niebawem kupić nowy aparat. Sony oferuje najwyżej 50x, a

    Nikt nic?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2013-12-15 00:37:45
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, December 14, 2013 6:05:10 PM UTC-5, Zakonspirowany wrote:

    > Nikt nic?

    Odpowiem ci cytatem:
    "Reasumując: idź w chuj."

    Slon

  • 6. Data: 2013-12-15 12:52:08
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-12-2013 00:37, Slon pisze:

    > Odpowiem ci cytatem:
    > "Reasumując: idź w chuj."

    "Próżnoś repliki się spodziewał
    Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    Nie powiem nawet pies cię jebał,
    bo to mezalians byłby dla psa."

    Tuwim.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2013-12-15 18:24:02
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, December 15, 2013 6:52:08 AM UTC-5, Zakonspirowany wrote:

    > "Próżnoś repliki się spodziewał
    >
    > Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    >
    > Nie powiem nawet pies cię jebał,
    >
    > bo to mezalians byłby dla psa."
    >

    > Tuwim.

    Gdybys nie byl imbecylem, to wiedzialbys, ze wlasnie zastosowales repike.
    "Reasumując: idź w chuj."

    Slon