  • Data: 2012-12-06 21:28:25
    Temat: Re: Monitor a zdjecia.....
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-06 19:08, Marek pisze:

    > Oj nie byłbym taki pewien. Niech wypowie się JD. Pod pojęciem kalibracji
    > sprzętowej różne rzeczy ludzie mają na myśli. Jeśli przykładam sprzęt
    > (kalibrator) do ekranu monitora w celu otrzymania ICC i umiejscowienia
    > go w LUT karty graficznej to można nazwać to kalibracją sprzętową,
    > prawda? :-)

    I dobrze, że jesteś czujny, bo wyraziłem się nieprecyzyjnie,
    myląc kalibrację z profilowaniem.
    Mój monitor nie ma kalibracji sprzętowej.

    Nie mniej nie zmienia to faktu, że LR I AS wyświetlają
    łagodne przejścia tonalne na słonecznym, błękitnym niebie,
    sfotografowanym z użyciem filtra polaryzacyjnego,
    założonego na mocno szerokokątny obiektyw Sigma 10-20.
    A to co pokazuje ACDsee wygląda jak izohelia.
    I tyle.

    Życzę szczęścia w dążeniu do "doskonałości" ;)

    JD