  • Data: 2012-12-06 19:39:02
    Temat: Re: Monitor a zdjecia.....
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-06 15:41, J.F pisze:

    > Np Lustrzanka daje mydlo, ale w rozdzielczosci 6000x4000.
    > A malpka jest na oko ostrzejsza, ale 3000x2000

    Aha... czyli masz na myśli to, że gdyby zresamplować 6000x4000 do
    3000x2000 to dopiero wtedy możemy porównywać ostrość?

    Jeśli tak, to mam pewne obiekcje. Zależy jak na to patrzeć. Zresztą
    chyba nie w tym rzecz. Oba aparaty mają podobną ilość px choć trudno
    zgadywać jaka jest wielkość przetworników względem siebie. Po drugie
    Canon ma CMOS (chyba starego typu) a Samsung CCD. To też może rzutować
    na wrażenia (szum i kolory). Dopiero CMOS EXMOR zaczął dorównywać CCD.