  • Data: 2012-10-23 11:19:08
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częstotliwością
    Od: "atna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:7g3vq8u12dpw.1h5f6zc4f7wop$.dlg@40tude.net...

    > Dziwne to wszystko. Widziało się nieco ale jeszcze mi się nie trafiło żeby
    > jakiś monitor nie chciał wystartować już na wstępie.

    Ja się na tym nie znam, ale też mi się wydaje dziwne. Co jak co, ale każdy
    komputer powinien umieć się dogadać z każdym monitorem. Przynajmniej tak mi
    się wydawało do czasu moich problemów :S

    Przeglądając czeluści internetu, trafiłam na taki temat -

    Troszkę trudno mi się połapać czy problem podobny do mojego czy nie, ale
    uderzyła mnie nazwa karty graficznej... zbieżność z moją przypadkowa czy
    nie, hmm...

    Poza tym monitor też jakiś Belinea.

    Trochę chaotycznie opisany problem, ale chyba też z opisu wynika, że czarno
    na ekranie i komunikaty "poza częstotliwością" było jeszcze przed
    uruchomieniem Windowsa.

    Nie wiem co myśleć, albo kupię tanią graficzną na Allegro, albo... kupię na
    raty nowy komputer.
    Chciałabym tylko jakąś dobrą płytę główną dobrać, taką z lepszych ze
    średniej półki (taką jaka moja była gdy ją w 2003 roku kupowałam) i chyba
    pozostałabym przy Asusie - przez 9 lat mnie nie zawiódł ;)
    Może problemy z monitorem, to znak, że już pora pomyśleć o większej
    rewolucji.
    Najłatwiej byłoby mi kupić jakiegoś gotowca np. w Komputroniku, tylko że
    chciałabym być zadowolona z komputera przez kolejne +/- dziwięć lat, bo nie
    lubię zmian. Ewentualnie od czasu do czasu coś dodać do konfiguracji ale nie
    być zmuszoną zmieniać np. padniętej płytę główną. Lepiej więc chyba samemu
    dobierać części.
    Tylko, że z nowym sprzętem jestem całkiem nie na bieżąco a ofert jest
    mnóstwo :( Pora się na nowo doszkolić.

    To tak na marginesie.

    Spróbuję zapaćkać lakierem piny :)

    Pozdrawiam, A.