  • Data: 2012-10-23 16:52:04
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częstotliwością
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 15:56:33 +0200, atna napisał(a):

    > To taki temat poboczny w tym wątku, więc ogólnie odpowiem.
    > Do czego? Do wszystkiego po trochu, ale z umiarem ;)

    To ci powiem co ja sobie ostatnio zmajstrowałem :) Miałem Gigabyte GA-7N400
    z Bartonem 2800+ i Radeonem 9550. IMO całkiem niezłe, ale opchnąłem.
    Postanowiłem iść z duchem czasu i fundnąłem sobie Asrocka G41C-GS (80zł) z
    C2D Intela E7500 (150zł) oraz co najważniejsze dyskiem SSD 64GB (180zł), do
    tego ładniutka obudowa mATX, stary zasilacz 350W z wiatrakiem u dołu i za
    25zł duży radiator z heatpipami do procka. Bez wentylatora a wystarcza
    nawet w 100% stresie. Skutek taki że winda się uruchamia 16 sek a kompek
    cichutki że hej.
    Płyta ma złącze IDE, floppy, SATA, PS/2, kondensatory Solid, grafikę
    on-board i ogólnie wszystko co trzeba. Weź pod uwagę szczególnie dysk SSD
    :), nawet SATA2.
    A Asus mi strasznie podpadł, doradzam ostrożność :)
    --
    Jacek