  • 1. Data: 2015-06-18 10:35:35
    Temat: Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?
    Od: " 666" <...@...6>

    Trafił do mnie poleasingowy Dell U2410f, wygląda na mocno przepracowany (m.n lewa
    część ekranu wydaje się być lekko żółtawa, a prawa
    lekko niebieskawa, jeśli to nie złudzenie, ale mogą być wypalone świetlówki).
    Jak w Dellu wejść w menu serwisowe pokazujące m.in. liczbę przepracowanych godzin?

  • 2. Data: 2015-06-18 10:59:02
    Temat: Re: Monitor Dell - jak wejsc w menu serwisowe?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:

> [...]
    > niebieskawa, jeśli to nie złudzenie, ale mogą być wypalone świetlówki).
    > Jak w Dellu wejść w menu serwisowe pokazujące m.in. liczbę

    Nie wiem, jak w Dellu, ale w Eizo, Belinea ilość przepracowanych godzin
    jest w normalnym menu. Nie trzeba uruchamiać menu serwisowego.

  • 3. Data: 2015-06-18 11:20:31
    Od: Hans Kloß <a...@g...com>

    @ Poldek - jak nie wiesz, to po jaką cholerę odpowiadasz

    @ 666 - Googlarka ci się popsuła?

    https://www.youtube.com/watch?v=QQGVTYyzL5w

  • 4. Data: 2015-06-18 16:27:31
    Od: " 666" <...@...6>

    Raczej ten:
    http://hardforum.com/showthread.php?t=1441159&page=4
    1
    Udało się (przyciski w U2410f są ledwo wyczuwalne, działają na dotyk).

    Back Light On Time 11808 H (12 tys. godzin), czyli odesłać ten egzemplarz do
    sprzedawcy?
    Szkoda bo to kawał monitora i ma tyle gniazdek, że ho, ho ;-)
    Rev. A00 i nie wiem, czy to dobrze czy to źle (podobno wcześniejsze serie miały
    lepsze panele, a późniejsze serie miały lepsze
    oprogramowanie?)?

    A co to jest ten 'Burnin Mode' ??
    I DCR Test ?

    Swoją drogą wejście w to Innolux Factory Menu pomogło o tyle, że po wybraniu opcji
    'Auto Color' odwzorowanie kolorów bardzo się
    poprawiło (po wcześniejszych resetach ze zwykłego menu nic się nie zmieniało). Czary
    mary jakieś :-))

    -----
    3...@g...co

  • 5. Data: 2015-06-18 17:48:23
    Od: Tero <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 16:27, 666 pisze:
> [...]
    > Rev. A00 i nie wiem, czy to dobrze czy to źle (podobno wcześniejsze
    > serie miały lepsze panele, a późniejsze serie miały lepsze

    12tys to znośnie, ja kupiłem z 8tys, zażółcenie jednej strony może
    świadczyć o tym że monitor stał tak ze jedna strona znajdowała się
    codziennie w słońcu a druga nie

  • 6. Data: 2015-06-18 19:48:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Jun 2015 17:48:23 +0200, Tero napisał(a):

    1

    > 12tys to znośnie, ja kupiłem z 8tys, zażółcenie jednej strony może
    > świadczyć o tym że monitor stał tak ze jedna strona znajdowała się
    > codziennie w słońcu a druga nie

    Tia. Wnioskowanie o kondycji monitora na samej bazie ilości przepracowanych
    godzin. Rzeczywiście - najbardziej miarodajny parametr. :)

    [ Męskie: ,,I dlaczego ona się obraziła? Przecież nic takiego nie ]
    [ powiedziałem!" przypomina bardzo kobiece: ,,Nie wiem dlaczego się zepsuło?]
    [ Ja tego nie ruszałam, samo się zrobiło!". (JoeMonster.org) ]

  • 7. Data: 2015-06-19 08:02:51
    Temat: Re: Monitor Dell U2410f - jak wejsc w menu serwisowe?
    Od: " 666" <...@...6>

    W roku jest średnio 260 dni roboczych, po 8 godzin to daje 2080 godzin rocznie, czyli
    nasze monitory pracowały 4-6 lat codziennie
    non-stop od 9 do 17, dużo choćby dla świetlówek.
    Jak zapuszczam Nokia Monitor Test to zażółcenia nie widzę, dopiero jak jest jakaś
    strona interentowa o białym tle lub dokument Worda
    z białym tłem, lub chocby jak piszę tę wiadomość to wydaje mi się, że lewa strona
    ekranu (2/3) jest cieplejsza (lekko różowawa), a
    prawa (1/3) zimniejsza (lekko błękitnawa).

    -----

  • 8. Data: 2015-06-27 18:19:55
    Temat: Monitor Dell U2410f - czy wypuszcza dzwiek z HDMI na Audio Out ?
    Od: " 666" <...@...6>

    Czy ktoś z użytkowników Della U2410 lub modelu podobnego wie, czy dźwięk z wejścia
    HDMI monitora jest dekodowany i wypuszczany na
    wyjście Audio Out?

    BTW czy dźwięk podawany na wejscie HDMI (np. z tunera DVB-T lub z laptopa) jest
    analogowy czy cyfrowy, a może do wyboru (w menu
    tunera są opcje PCM, RAW HDMI On, RAW HDMI Off)?

    I jeszcze przy okazji zapytam, którą belkę z głośnikami polecicie do podwieszenia pod
    U2410f?
    Było parę modeli podwieszanych głośników do Della i nie wiem, czym naprawdę się
    różnią.

  • 9. Data: 2015-07-13 21:25:04
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces 666 <...@...6> zwrócił błąd:
> [...]
    sprzedawcy?
    > Szkoda bo to kawał monitora i ma tyle gniazdek, że ho, ho ;-)

    Mój U2410 ma ponad 25 tysięcy godzin... Ale ma już kilka lat, więc się
    zgadza ;)

    Co do śmiesznych kolorów, to U2410 tak miewały w niektórych
    egzemplarzach od małego. Wada fabryczna to była. Ponoć zależała od
    miejsca produkcji.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 10. Data: 2015-07-14 09:00:46

    Dałbyś radę wejść w menu serwisowe U2410 (mocno dotykając jednocześnie przyciski
    drugi i czwarty od góry włączyć frontowym
    przyciskiem monitor, następnie dotykamy pierwszy od góry przycisk i jesteśmy w
    Innolux Factory Menu) i przepisać dla mnie ustawienia
    kalibracji kolorów RGB dla poszczególnych trybów (9300K, 5700K, 6500K, sRGB, Adobe
    RGB, Offset1, Offset2, Gain)?
    U mnie wszystkie wartości dla sRGB i AdobeRGB zostały przypadkowo przestawione na
    wartości 255, niestety nie mam kalibratora.

    -----