  • 1. Data: 2015-06-14 20:48:47
    Temat: mSATA->SATA ssd
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    chcę kupić tani dysk ssd. Do drugiego kompa, tak aby tylko system
    przyśpieszyć. obojętnie jaki, ale nowy, żeby wymienili jak padnie. o
    dziwo w sklepie w którym osobiście odbiorę mają tanie dyski z
    interfejsem mSATA, czyli... nie pasuje. Na allegro mają przejściówki z
    mSata do Sata, ale zastanawiam się czy to pasuje do wszystkich dysków,
    czy jest tak że intel ma swoje przejściówki, patriot swoje....
    Na dysku ma być system, więc nie wchodzi w grę podanie sterowników :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-06-15 00:22:41
    Temat: Re: mSATA->SATA ssd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > Na allegro mają przejściówki z
    > mSata do Sata, ale zastanawiam się czy to pasuje do wszystkich
    > dysków, czy jest tak że intel ma swoje przejściówki, patriot
    > swoje....

    Czy to czasem te dyski nie mogą być bootowalnymi jeśli jest
    przejściówka? Tak żeby było miło ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 3. Data: 2015-06-16 12:10:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 14/06/2015 23:22, PiteR wrote:

    > Czy to czasem te dyski nie mogą być bootowalnymi jeśli jest
    > przejściówka? Tak żeby było miło ;)

    Nie, to nie te dyski. Skąd te rewelacje?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 4. Data: 2015-06-16 13:53:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.06.2015 o 12:10, Michal Lukasik pisze:

    > Nie, to nie te dyski. Skąd te rewelacje?
    tzn na 100% bootować można? dysk intela 80 giga kosztuje 120zł, a
    przelotka mSata na Sata parę dolców.

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-06-17 23:34:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 16/06/2015 12:53, ToMasz wrote:

    > tzn na 100% bootować można?

    Powiem tak, nie spotkałem się jeszcze z taką, której by się nie dało.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 6. Data: 2015-06-18 08:11:38
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-17 o 23:34, Michal Lukasik pisze:
    > On 16/06/2015 12:53, ToMasz wrote:G

    > Powiem tak, nie spotkałem się jeszcze z taką, której by się nie dało.

    Wygląda jakby te msata różniło się tylko złączem. A cała elektronika to
    jakiś regulator napięcia.

    Skąd właściwie taka niska cena ? I czemu u niektórych są po 120 (i to
    nie z jakiegoś podejrzanego źródła) a u niektórych po prawie 400 ?
    Gdzieś tam czytałem historie o starych pamięciach i tym podobnych ale to
    pewnie były na tej samej zasadzie co "podobno nie butuje".

  • 7. Data: 2015-06-18 12:00:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Skąd właściwie taka niska cena ?

    dysk już mam, czekam na przelotkę.
    Dam znać

    ToMasz

  • 8. Data: 2015-06-18 13:26:50
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 12:00, ToMasz pisze:

    > dysk już mam, czekam na przelotkę.

    a jaką kupiłeś?

  • 9. Data: 2015-06-18 14:35:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.06.2015 o 13:26, ww pisze:

    > a jaką kupiłeś?
    najtańszą na ebayu
    ToMasz

  • 10. Data: 2015-06-18 14:51:32
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 14:35, ToMasz pisze:

    > najtańszą na ebayu

    Widzę, że jakaś poważna tajemnica.

    Z darmową przesyłką ? To na ten dysk się gwarancja skończy zanim
    przejściówka dotrze.