  • 1. Data: 2015-06-18 02:24:34
    Temat: jakiego laptopa uzywanego szukać
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    - musi dać sie zainstalowac xp
    - musi mieć HDMI
    - musi płynnie chodzić yt 1080p
    - musi mieć ekran 17"

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-06-18 08:39:00
    Temat: Re: jakiego laptopa uzywanego szukać
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA4BD188345B84elektronik@localhost.net...

    > - musi dać sie zainstalowac xp
    > - musi mieć HDMI
    > - musi płynnie chodzić yt 1080p
    > - musi mieć ekran 17"

    Przy potrzebie 17" obejrzałbym się za Lenovo W700
    albo W700ds.
    Nie ma HDMI, ale ma DisplayPort.
    Na pewno zainstalujesz XP (oraz w razie potrzeby W7).
    Rozdzielczość 1920x1200

    Kiedyś o nim pisali "potężny brzydal" :)

  • 3. Data: 2015-06-18 11:49:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotr pisze tak:

    > Przy potrzebie 17" obejrzałbym się za Lenovo W700
    > albo W700ds.
    > Nie ma HDMI, ale ma DisplayPort.

    Poszukałem trochę i widzę że będzie ciężko. Odpuszczam sobie warunek
    ekranu 17" ale musi mieć HDMI bo telewizory zwykle nie mają Display
    Port.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-06-18 12:03:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.06.2015 o 11:49, PiteR pisze:

    > Poszukałem trochę i widzę że będzie ciężko. Odpuszczam sobie warunek
    > ekranu 17" ale musi mieć HDMI bo telewizory zwykle nie mają Display
    > Port.

    ja mam 17" i raczej mniejszego już nigdy w życiu nie kupie. chyba że
    tableta:) Czy wchodzi w grę, zastąpienie hdmi na kablu "Donglem" dlna
    (miracast)?
    ToMasz

  • 5. Data: 2015-06-18 12:57:00
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 11:49, PiteR pisze:

    > Poszukałem trochę i widzę że będzie ciężko. Odpuszczam sobie warunek
    > ekranu 17" ale musi mieć HDMI bo telewizory zwykle nie mają Display
    > Port.

    Display Port można "przerobić" na HDMI przez przejściówkę albo kabelek,
    nie ograniczałbym sobie wyboru z tego powodu.

  • 6. Data: 2015-06-18 14:26:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kosmos pisze tak:

    > Display Port można "przerobić" na HDMI przez przejściówkę albo
    > kabelek, nie ograniczałbym sobie wyboru z tego powodu.

    Display Port kojarzy mi się z nowoczesnością i drogościa. To miałby być
    sprzęt stary i możliwie tani pi x drzwi 1000zł - 1200zł

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 7. Data: 2015-06-18 17:00:30
    Od: " 666" <...@...6>

    Przecież były HP i Delle?

    -----

  • 8. Data: 2015-06-18 17:20:09
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    > Display Port kojarzy mi się z nowoczesnością i drogościa. To miałby być
    > sprzęt stary i możliwie tani pi x drzwi 1000zł - 1200zł

    W tej właśnie cenie kupisz proponowanego przeze mnie W700.
    A przejściówka z displayport na HDMI to kilka złotych.

    Były też (jak 666 zauważył) HP i Delle ale te pierwsze zapewne jak to one
    pioruńsko się grzeją, a Delle niektóre też miały taką przypadłość.
    I trzeba co jakiś czas oczyszczać z zebranego w środku kurzu.
    Lenovo pod tym względem był spokojny.

  • 9. Data: 2015-06-19 08:45:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-18 o 02:24, PiteR pisze:

    > - musi dać sie zainstalowac xp
    > - musi mieć HDMI
    > - musi płynnie chodzić yt 1080p
    > - musi mieć ekran 17"

    miałem kiedyś HP DV z serii 93xx i spełniał te warunki.
    Jacek

  • 10. Data: 2015-06-19 08:49:55
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Display Port kojarzy mi się z nowoczesnością i drogościa. To miałby być
    > sprzęt stary i możliwie tani pi x drzwi 1000zł - 1200zł

    Przecie Display Port to okrojone HDMI (czyli bez audio), więc cóż w tym
    nowoczesnego. To coś w stylu starego już DVI, tylko inne gniazdo/wtyk.

    --
    Pzdr.
    Marek