  • Data: 2009-10-08 13:42:09
    Temat: Re: Monitor CRT z jajem
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 15:24, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:

    > Gamut czy Geometria - oto jest Pytanie.

    Na razie gamut. Zresztą nie mam wyjścia - kasa. Poza tym nie
    pracowałem jeszcze na dobrze skalibrowanym LCD.

    Ta moja cholera jest niewrażliwa na wszelkie manipulacje -
    rozdzielczości, częstotliwości, zoomy i inne cholerstwa. Co więcej -
    jajo jest tylko z jednej strony - patrząc na ekran, z lewej. Z prawej
    jest w porządku :-> Chyba, że zrobiła się perspektywa skośna i z
    prawej jest początek trójkąta...

    Czarek