  • Data: 2009-10-08 14:29:37
    Temat: Re: Monitor CRT z jajem
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-08 15:44:56 +0200, Czarek <4...@g...de> said:

    > niż CRT
    >
    > Masz może (albo ktoś inny) graficznie przedstawiony gamut swojego
    > monitora? Coś jak robi Eye-One.

    Do tego wystarczy mieć profil icc - narzędzi do wizualizacji jest sporo
    (na Jabolach robi to systemowy ColorSync Utility, innym soft to
    ColorThink Pro, może ktoś podpowie jakieś darmowe Windziane
    alternatywy). Kiedyś gdzieś widziałem nawet stronę, gdzie można było
    załadować swój profil i go wizualizowało, ale oczywiście adresu nie
    pomnę.

    de Fresz