  • Data: 2009-01-21 13:06:58
    Temat: Re: Monitor Apple
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-21 02:23:21 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Dalej się nie rozumiemy.
    > Ja nie pytam o oprofilowanie - ja pytam o regulację *jasności*.
    > Najprymitywniejszą, zwyczajną.

    I ile znasz sposobów jej regulacji?

    > I nijak nie mogę dojść do tego, jak na *charakterystykę* monitora
    > wpływa regulacja jasności LAMP.

    Zmiena się ich widmo w funkcji mocy oraz pochłanianie barw przez
    matrycę nie działa liniowo.

    > Do jasności *lamp podświetlających* nie ustawiasz przecież korekty
    > *koloru*, to po pierwsze,

    Bzdura. Dokładnie to właśnie się robi w czasie kalibracji/profilowania.

    > Ale *składowe* są przez LCD przepuszczane *liniowo*.

    Skąd ten pomysł? Wartości kolorymetryczne zmieniają się w zależności od
    siły światła.

    Praktyka jakby temu przeczy.

    de Fresz