  • 21. Data: 2009-10-10 13:38:12
    Temat: Re: Monitor 1600x1200, kabel D-Sub (VGA) i laptop
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    lamer pisze:
    > Jakoś nie czuję, żeby laptop się aż tak nagrzewał lub wzbudzał kurz jak
    > stacjonar. Jestem alergikiem, jak włączę stacjonara to od razu kręci mi
    > się w nosie, a tego problemu z laptopem nie mam :)

    1) Popracuj z dwie godziny z komputerem przenośnym na udach.
    Albo krócej, ale obciążając CPU na 100%.

    2) Wzbudzać nie wzbudza, ale magazynuje w środku. Po jakimś
    czasie całe wnętrze jest zapchane kurzem.

    3) Komputer stacjonarny można wyposażyć w filtry i wolno-
    obrotowe wentylatory. Co Ci szkodzi?

    > Eee tam :P Dla mnie laptop jest wygodny, monitor mam zewnętrzny, myszkę

    To znaczy, że masz małe wymagania lub godzisz się z niewygodą.
    Bo inaczej tego się nie da wytłumaczyć.

    > normalną, a szybkość, to obecne 1,6 Ghz i mi starcza. Jakbym montował
    > filmy HD, bawił się Photoshopem albo 3Ds Max to bym brał stację. Do
    > Delphi, PHP i Corel Draw styka to, co mam :P

    Jak wyżej. Ja nawet do pisania postów na grupie muszę mieć
    stacjonarny, bo na normalnej klawiaturze przy normalnym biurku
    pisze się o niebo wygodniej, niż na notebooku.

    > Od 3 lat działam na lapku. Jest mi wygodnie :)

    Już wyjaśniłem u góry. Wniosek: źle oceniasz rzeczywistość.
    Posiedź sobie 12 godzin przy notebooku pisząc cały czas
    jakieś teksty. A potem powiedz, jak Cię bolą nogi, plecy,
    oczy, ręce.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |