-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mondeo vs Laguna
Date: Thu, 8 Apr 2010 08:00:16 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 47
Message-ID: <hpjrd5$28u$1@news.onet.pl>
References: <hpi24t$2jj$3@news.onet.pl> <hpi5js$ghl$1@news.onet.pl>
<hpita2$je4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270706406 2334 91.150.222.21 (8 Apr 2010 06:00:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 06:00:06 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271302
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hpita2$je4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Jurand pisze:
>> Wybrałeś sobie chyba najbardziej problematyczne auta
>
> Wcale nie, mogło być znacznie gorzej. Przynajmniej nie wymienił żadnych
> szrotwagenów itp. szmelcu.
>
>> - Mondeo - z tych lat to jest rdziewiejący, z zajebiście problematycznymi
>> silnikami tłuczek
>
> Rdzewiejący - to prawda, trzeba zainwestować po zakupie kilkaset złotych u
> lakiernika (o ile poprzedni właściciel tego nie zrobił) i po kłopocie.
> Należy dodać, że nie rdzewieje cały, jak to raczyłeś zgeneralizować, a
> jedynie w kilku newralgicznych miejscach, takich jak dół drzwi i klapa
> bagażnika. No i oczywiście nie każdy, tu nie ma zasady.
Nie, nie rdziewieje cały. Jedynie wszystkie drzwi na dole, tylna klapa,
czasem też przednie i tylne błotniki na rantach. I naprawdę nie każdy. Te,
co były eksploatowane we Włoszech, zardzewieją dopiero po roku jazdy w
Polsce.
Jeszcze nie widziałem ani Mondeo, ani Focusa z lat 98-03, które nie miałyby
ognisk korozji w wymienionych przeze mnie miejscach. Chyba, że ktoś to
zdążył na gwarancji zrobić - w sensie wywalczył wymianę np. całych drzwi.
> Odnośnie silnika - podałeś półprawdę, czyli jeden z rodzajów kłamstwa ;)
> "Zajebiście problematyczne" są silniki TDCI z tych lat, jednak
> równocześnie oferowane były jednostki napędowe TDDI (prostsze, bez CR),
> które z kolei uchodzą za bardzo trwałe i bezproblemowe w użytkowaniu
> (najlepiej 115 KM, wersja 90 KM to już ciut za mało, zresztą są bardzo
> rzadko spotykane).
Tak i mają kulturę pracy ciągnika siodłowego - w takiej sytuacji lepiej iść
i kupić coś z 1.9 TDI.
> Poza tym były to samochody oferujące wyjątkowo dużą przestrzeń dla
> pasażerów, dobrze wyposażone, z rewelacyjnym zawieszeniem - jedzie jak po
> torach (i wbrew pozorom wcale nie bardzo drogim w serwisowaniu).
No właśnie jest tylko kilka "ale" - pierwsze, to trzeba znaleźć nie
zajeżdżony 2.0 TDDi. To Ci ogranicza wybór praktycnzie do rocznika 2001. To
zaś oznacza, że korozja Twoim przyjacielem będzie. Niestety - takie są
smutne realia kupowania Fordów z tych lat.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.10 08:02 Samotnik
- 08.04.10 08:17 Jurand
- 08.04.10 08:24 Samotnik
- 08.04.10 08:30 polymorphus
- 08.04.10 09:19 Karthoon
- 08.04.10 09:28 Arek (G)
- 08.04.10 09:37 Arek (G)
- 08.04.10 09:37 Kamil 'Model
- 08.04.10 09:45 Arek (G)
- 08.04.10 09:47 Arek (G)
- 08.04.10 09:52 Samotnik
- 08.04.10 09:52 Arek (G)
- 08.04.10 09:58 kamil
- 08.04.10 10:05 Arek (G)
- 08.04.10 10:51 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=