  • Data: 2010-04-08 08:30:10
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: polymorphus <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Nie, nie rdziewieje cały. Jedynie wszystkie drzwi na dole, tylna klapa,
    > czasem też przednie i tylne błotniki na rantach. I naprawdę nie każdy.
    > Te, co były eksploatowane we Włoszech, zardzewieją dopiero po roku jazdy
    > w Polsce.
    > Jeszcze nie widziałem ani Mondeo, ani Focusa z lat 98-03, które nie
    > miałyby ognisk korozji w wymienionych przeze mnie miejscach. Chyba, że
    > ktoś to zdążył na gwarancji zrobić - w sensie wywalczył wymianę np.
    > całych drzwi.

    Zapraszam do mnie. Mondi 2002, TDDi 115 KM. Ile podobnych musisz
    obejrzeć, żebyś przestał generalizować?

    > Tak i mają kulturę pracy ciągnika siodłowego - w takiej sytuacji lepiej
    > iść i kupić coś z 1.9 TDI.

    Oszyfiśśśie.

    > No właśnie jest tylko kilka "ale" - pierwsze, to trzeba znaleźć nie
    > zajeżdżony 2.0 TDDi. To Ci ogranicza wybór praktycnzie do rocznika 2001.
    > To zaś oznacza, że korozja Twoim przyjacielem będzie. Niestety - takie
    > są smutne realia kupowania Fordów z tych lat.

    Praktycznie to się mylisz, przynajmniej co do rocznika. I do korozji. I
    w ogóle. Cóż, uprzedzenia i emocje często prowadzą do błędnego
    generalizowania :). Ja osobiście chcialbym, żeby moje kiedyś, kolejne
    auto bylo tak _bezawaryjne_ i przyjemne w korzystaniu jak aktualne.

    > Jurand.

    polyM