  • Data: 2010-04-08 09:52:18
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.04.2010 Kamil 'Model' <k...@g...pl> napisał/a:
    > Hehe No to i tak dużo przejechałeś ;)
    > Mój wujas w 1999 roku kupił funkiel nówkę sztukę Skodzinke Felicję kombi
    > i do dzisiaj na liczniku ma niecałe 30 tyś. km. Ja się do niego
    > śmieję, że jak będzie sprzedawał to pojedziemy na korekcje licznika +
    > 150 tyś. km.

    Ale widzisz różnicę między Skodzinką Felicją, a Mondeo tdci? Skodzinka Felicja
    to właśnie takie autko dla wujasa, który chciał koniecznie nowy samochód,
    płacił za nie raty przez osiem lat, będzie pedantycznie parkował w garażu,
    jeździł tylko wtedy kiedy trzeba i trzymał do śmierci (swojej albo Skodzinki).
    Tak samo było z Polonezami, Lanosami...

    Mondeo to samochód już na tyle drogi, że takie osoby go po prostu nie kupią
    w salonie.
    --
    Samotnik