eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment dokręcania śrub w kołachRe: Moment dokręcania śrub w kołach
  • X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr252630ywo.0.1550559808699; Mon, 18
    Feb 2019 23:03:28 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr252630ywo.0.1550559808699; Mon, 18
    Feb 2019 23:03:28 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no14
    11623qta.0!news-out.google.com!o7ni2268qta.1!nntp.google.com!m21no1411619qta.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 18 Feb 2019 23:03:28 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <1vbzrgdodrs52$.1pv4xkikk7r2t.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=70.74.91.87;
    posting-account=Ej-qwAoAAAD3skoOsbPY655s3JLixZUv
    NNTP-Posting-Host: 70.74.91.87
    References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
    <1vbzrgdodrs52$.1pv4xkikk7r2t.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
    From: "J...@w...pl" <7...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 19 Feb 2019 07:03:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650477
    [ ukryj nagłówki ]


    > Rdza robi swoje, wiec od lat sruby smaruje ... i ostatnio dwie
    > zgubilem. Czy to wina smaru ?

    Prawdopodobnie tak. Wg znajomego mechanika,nakrętek mocujących koła nigdy się nie
    smaruje.
    Nakrętki powinny być dokręcone z siłą jak w instrukcji auta. Zbyt słabo? Nakrętki
    mogą się poluzować z wiadomym skutkiem. Zbyt mocno? Zależy od konstrukcji piasty, w
    skrajnym przypadku można np uszkodzić łożyska piasty sciskając je zbyt mocno.
    Bez klucza dynamometrycznego nie jest możliwym dokręcenie wszystkich śrub z właściwą
    i taką samą siłą więc zamiast samemu lepiej do warsztatu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: