eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Wed, 29 Sep 2010 08:07:03 +0200
    Organization: unorganized
    Lines: 37
    Message-ID: <op.vjr5x1jsa6rut4@koder>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7qrlm$dhj$2@inews.gazeta.pl> <i7rimf$11j$5@news.task.gda.pl>
    <op.vjqa0lm2a6rut4@koder> <i7snmb$etu$4@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.207.243.244
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285740423 12954 91.207.243.244 (29 Sep 2010 06:07:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 06:07:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.62 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313666
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 28 Sep 2010 14:37:24 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >> Te stare to musowo dobre być musiały, skoro w F10 wymontowali tą "nie
    >> zmieniającą biegów" z E60 na rzecz starej, normalnie działającej.
    >>
    >> (http://www.youtube.com/watch?v=7L31a3HHEkQ)
    >>
    > A kto Ci takich bzdur naopowiadał? :D
    >
    > Odpowiedz mi na pytanie, po czym mam rozpoznać, że mój automat zmienia
    > bieg, proszę o to przyspieszenie bez kick down:
    > http://www.speedyshare.com/files/24446371/530d_0002.
    wmv

    W tym przypadku to ciężko wyczuć. Spróbuj z inną prędkością, żeby obroty
    początkowe były niższe. Albo przełącz sobie na wybór sekwencyjny i przy
    stałej prędkości zrzuć jeden bieg - zobaczysz, jak ta redukcja u Ciebie
    powinna wyglądać.

    Powiem Ci jak u mnie automat działa:

    Jadę sobie spokojnie drogą, na 4 biegu (tak koło 50kmh). Silniczek pyrka
    obie tak koło 1000 rpm. Naciskam trochę bardziej stanowczo pedał gazu (bez
    KD), wskazówka momentalnie skacze do ~1500rpm (downshift) i auto ciągnie do
    przodu jak szalone. Po chwili odpuszczam, powiedzmy przy 4krpm. Po chwili
    dwa następujące po sobie upshifty (do 4, do 5) i dalej jedziemy przy 1krpm,
    tylko szybciej.



    A wracając do tematu dyskusji, to taka ładna ilustracja przy okazji:

    Jedno wspomniane autko ma nominalnie 147KM/273 Nm, drugie 136KM/190 Nm.
    Co to nam mówi o przyśpieszeniach, elastyczności i wrażeniach z jazdy?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: