eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Moment a moc
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@c...net>
    <4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4ca138e2$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 28 Sep 2010 12:39:50 GMT
    Lines: 41
    Message-ID: <4ca1e216$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1285677590 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22793 80.52.166.102:47131
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313323
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Robert Rędziak

    >> Do obu potrzebne są z grubsza te same dane, bo wykresy mocy na kołach,
    >> które są używane, obrazują tak naprawdę moc na kołach przy przełożeniu
    >> 1:1 (lub inaczej mówiąc moc na silniku - straty), czyli żeby je wykonać
    >> trzeba znać np. aktualne przełożenie.
    >
    > Czy z Twojego bełkotu wynika, że moc na kołach jest zależna od
    > przełożenia? Pytam, bo nie rozumiem powyższego. Możesz
    > jaśniej/prościej?

    Sorry, późno już było, chodziło oczywiście o moment na kołach, nie moc.

    >> chociaż do narysowania całego wykresu w skali obrotów silnika już
    >> raczej tak.
    >
    > Można sobie narysować w funkcji prędkości kół.

    Ale takich wykresów się nie używa. Używa się w zasadzie czterech:

    - Moment na silniku w funkcji obrotów silnika
    - Moc na silniku w funkcji obrotów silnika
    - Moment na kołach (przy przełożeniu całkowitym 1:1) w funkcji obrotów
    silnika
    - Moc na kołach w funkcji obrotów silnika

    I z tych czterech najłatwiej uzyskać jest ostatni, a jest to akurat ten,
    który był wyśmiany.

    >>>> Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.
    >>>
    >>> Nie?
    >>
    >> Nie.
    >
    > Rozwiniesz?

    A co tu rozwijać?

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: