-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Moment a moc
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
<s...@c...net>
<s...@d...wkurw.org>
<s...@c...net>
<4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
<s...@d...wkurw.org>
<4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4ca138e2$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 28 Sep 2010 12:39:50 GMT
Lines: 41
Message-ID: <4ca1e216$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1285677590 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22793 80.52.166.102:47131
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313323
[ ukryj nagłówki ]begin Robert Rędziak
>> Do obu potrzebne są z grubsza te same dane, bo wykresy mocy na kołach,
>> które są używane, obrazują tak naprawdę moc na kołach przy przełożeniu
>> 1:1 (lub inaczej mówiąc moc na silniku - straty), czyli żeby je wykonać
>> trzeba znać np. aktualne przełożenie.
>
> Czy z Twojego bełkotu wynika, że moc na kołach jest zależna od
> przełożenia? Pytam, bo nie rozumiem powyższego. Możesz
> jaśniej/prościej?
Sorry, późno już było, chodziło oczywiście o moment na kołach, nie moc.
>> chociaż do narysowania całego wykresu w skali obrotów silnika już
>> raczej tak.
>
> Można sobie narysować w funkcji prędkości kół.
Ale takich wykresów się nie używa. Używa się w zasadzie czterech:
- Moment na silniku w funkcji obrotów silnika
- Moc na silniku w funkcji obrotów silnika
- Moment na kołach (przy przełożeniu całkowitym 1:1) w funkcji obrotów
silnika
- Moc na kołach w funkcji obrotów silnika
I z tych czterech najłatwiej uzyskać jest ostatni, a jest to akurat ten,
który był wyśmiany.
>>>> Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.
>>>
>>> Nie?
>>
>> Nie.
>
> Rozwiniesz?
A co tu rozwijać?
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 14:53 Przembo
- 28.09.10 14:57 Karolek
- 28.09.10 14:59 Filip KK
- 28.09.10 15:13 Filip KK
- 28.09.10 15:52 Filip KK
- 28.09.10 16:01 Przembo
- 28.09.10 16:13 Karolek
- 28.09.10 16:36 ALi
- 28.09.10 16:46 to
- 28.09.10 16:49 Krzysiek Kielczewski
- 28.09.10 19:20 Robert Rędziak
- 28.09.10 19:37 Robert Rędziak
- 28.09.10 19:58 Filip KK
- 28.09.10 20:03 Filip KK
- 28.09.10 20:36 Brzezi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=