eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "PcmOL" <...@...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Sun, 26 Sep 2010 09:02:50 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 18
    Message-ID: <i7mr72$1o7$1@opal.futuro.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
    <r...@4...com>
    <i7l2h0$ik4$1@opal.futuro.pl> <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: 90-156-65-160.magma-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1285484578 1799 90.156.65.160 (26 Sep 2010 07:02:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Sep 2010 07:02:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312709
    [ ukryj nagłówki ]

    "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
    news:slrni9sr7h.t67.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Sat, 25 Sep 2010 16:55:24 +0200, PcmOL <...@...net> wrote:
    >
    >> Cztery silniki po 10kW mocy znamionowej. Jaka jest chwilowa
    >> przeciążalność
    >> takich silników, każdy wie.
    >> Zaryzykował bym twierdzenie, że osiągi były by jak u 200KM czystej
    >
    > Oczywiście. Dla supernapędów elektrycznych moc oporów 147kW
    > automagicznie redukuje się do 40kW i cały bilans się zgadza, a
    > osiągi są te same.

    Przy jakiej prędkości jednostajnej potrzeba mocy 40kW do pokonania oporów
    ruchu?
    Jaki jest stosunek mocy znamionowej do mocy szczytowej w napędach
    elektrycznych?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: