eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-26 09:02:50
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "PcmOL" <...@...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
    news:slrni9sr7h.t67.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Sat, 25 Sep 2010 16:55:24 +0200, PcmOL <...@...net> wrote:
    >
    >> Cztery silniki po 10kW mocy znamionowej. Jaka jest chwilowa
    >> przeciążalność
    >> takich silników, każdy wie.
    >> Zaryzykował bym twierdzenie, że osiągi były by jak u 200KM czystej
    >
    > Oczywiście. Dla supernapędów elektrycznych moc oporów 147kW
    > automagicznie redukuje się do 40kW i cały bilans się zgadza, a
    > osiągi są te same.

    Przy jakiej prędkości jednostajnej potrzeba mocy 40kW do pokonania oporów
    ruchu?
    Jaki jest stosunek mocy znamionowej do mocy szczytowej w napędach
    elektrycznych?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: