eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-26 12:03:49
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pią, 24 wrz 2010 o 17:58 GMT, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl...
    >>W dniu 2010-09-24 10:34, J.F. pisze:
    >>> Ale zawsze nie potrzeba pelnej mocy :-)
    >>> A wtedy dojdzie "automat lag" ..
    >>
    >> Co to jest automat lag?
    >
    > To bedzie to ze jedziesz sobie spokojnie 80, a automat schodzi na
    > 2000 rpm.
    > Ty mu w gaz, a on dopiero przelozenie musi zmienic :-)

    Mozesz recznie przeciez zredukowac w automacie.
    Teraz jezdze prawie pelnoletnim automatem, i mimo ze sterowanie ma
    mechaniczne, to redukuje moze nie ekstra szybko, ale na tyle szybko, ze
    trudno zwyklemu kierowcy zrobic to szybciej, poza tym, manewr np.
    wyprzedzania planujesz z wyprzedzeniem, i wciskanie pedalu gazu mozna o to
    0.5sek rozpoczac wczesniej, a gdy jeszcze wcisnie sie kickdowna, to
    wrazenia kopniecia 320KM w plecy daja niezla frajde :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: