eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-24 17:46:48
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-24 13:04, Katanka pisze:
    > Myjk wrote:
    >> 2010-09-24 10:45:33 Agent
    >>
    >>> diesel zdycha przy 4 tys i wtedy się przełącza na
    >>> nast bieg i znowu można ładnie przyspieszać.
    >>
    >> No, i wtedy można przełączać nawet o dwa biegi ;)
    >>
    >> PS
    >> http://www.technikajazdy.info/techniczne/moc-czy-mom
    ent-obrotowy/
    >
    > Super, czyli wynika z tego, że o tym czy auto jest szybsze nie decyduje
    > subiektywne odczucie, że auto ciągnie :) Ja byłem zawsze przekonany, że
    > własnie po tym "ciagu" mozna okreslić czy auto na prostej wygra z innym
    > czy nie. A tu dupa :P Auto może nie ciągnąc, ale wystarczy, że dlużej o
    > 1500 obr/min pojedzie na niższym biegu i i tak odstawi drugie, które
    > zmieniło bieg na wyższy, a w fotelu czuć "kopa".
    >
    > Ps. Człowie się uczy całe życie ...

    Dupohamowania jest bardzo zawodna.

    Bierze się z niej wiele zabobonów i błędów kierowców. W dodatku
    powtarzane w nieskończoność zaczynają funkcjonować swoim życiem wśród
    kierowców, gdzie każdy dokłada swoje błędne odczucia.

    Potem wyprzedzają tacy na V/VI biegu (no bo max moment przy 1800rpm),
    albo hamują na granicy zadziałania ABS (no bo czuć że lepiej hamuje), im
    gorsze założy się opony tym samochód lepiej się prowadzi itp. itd.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: