  • 81. Data: 2013-09-21 00:31:09
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Użyć głowy.

    Jesli chodzi o glowe, to chetnie bym do czegos uzyl glowy Galasa. Tylko
    do czego...

    > Sugestie też przyjmują.

    I co z nimi robia?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 82. Data: 2013-09-21 08:36:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 21 Sep 2013 00:31:09 +0200, Pawel O'Pajak

    > Jesli chodzi o glowe, to chetnie bym do czegos
    > uzyl glowy Galasa. Tylko do czego...

    Jak znam ciebie, to tylko do kopania. Przy czym trochę to przewrotne biorąc
    pod uwagę, że wypowiadasz się nie mając zielonego pojęcia o temacie -- ba,
    nawet nie byłeś w stanie poczytać o podstawach (przepisy szczegółowe) i
    użyć głowy do przemyślenia tematu z każdej strony. Ja już się
    przyzwyczaiłem, że twoje zdanie zależy wyłącznie od punktu TWOJEGO
    siedzienia.

    > I co z nimi robia?

    Wykorzystują. Nie wszystkie, bo i nie wszystkie mogą nawet jeśli uważają je
    za logiczne.

    --
    Pozdor Myjk

  • 83. Data: 2013-09-21 09:58:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Czyli napisałeś RAZ?

    > Bez komentarza. Newsowy mistrz klawiatury od siedmiu boleści.

    Ja nie widzę w pisaniu na niusy zamiast do urzędu niczego złego a wręcz
    przeciwnie to przejaw dobrego funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego.
    Jak urząd nie chce się pochylić to należy go zlikwidować.

  • 84. Data: 2013-09-21 10:05:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Czyli nawet nie spełniłeś absolutnego minimum którym się tak ładnie
    > pochwaliłeś.

    Co innego czytamy. Ja zrozumiałem jego odpowiedź tak że kiedyś w innej
    sprawie napisał i uznał, że kolejne razy byłyby marnowaniem czasu.

    > Widzę. Dlatego właśnie zgłaszam. Bez względu na to czy zostanę spuszczony
    > na drzewo, czy nie. W przeciwieństwie do ciebie, gościa co dużo truje i
    > tyle ma do powiedzenia, a mało robi żeby coś zmienić. Takich jak ty, co
    > mają wszystko w dupie, jest na pęczki -- i przez takich jak ty, urzędasy
    > mają zapewniony święty spokój.

    Jak "w dupie" ? Pisze na niusy, czyli forum, gdzie ludzie to przeczytają. To
    jest to, co normalny człowiek robi.

  • 85. Data: 2013-09-21 11:11:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-20 08:40, AZ wrote:

    > Ten radar nie ma sensu. On byl tam od zawsze i zostal po przebudowie
    > na ekspres.

    Ten co zsotał jest chyba na "serwisówce" w stronę centrum i ma 50 za
    wyjazdem z Decatlonu.

    Shrek

  • 86. Data: 2013-09-21 17:46:33
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Poprawna odpowiedź brzmi: kierowcy powinni pójść po rozum do głowy. I
    > nie pieprz z łaski swojej, że takie DEBILNE zachowanie to wina masztu z
    > FR.

    Ale przecież założenie, że skoro na ekspresówce stoi FR, to zapewne nie
    zauważyło się idiotycznie postawionej 50 jest jak najbardziej racjonalne.
    Większość FR stoi w idiotycznych miejscach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 87. Data: 2013-09-23 10:16:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ten co zsotał jest chyba na "serwisówce" w stronę centrum i ma 50 za
    > wyjazdem z Decatlonu.

    Chyba nie. OIDP kiedys FR tez stal wlasnie na srodku nieopodal CH Targowek,
    tamten na bocznej jest wlasnie nowy ale nigdy nie dzialal chyba jeszcze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 88. Data: 2013-09-23 12:07:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-20 09:08, DoQ wrote:

    > Mniej więcej dla takich debili.

    To jeszcze nie jest formalnie i eksploatacyjnie ekspresowka.
    A jak ktos nie umie jezdzic ani skupic sie na prowadzeniu to na takiej
    drodze rozbije sie i przy 80.
    Poza tym, ryzyko smierci na tego typu drodze jest niskie. Mysle ze jesli
    sie juz ktos upiera przy FR, to znajdzie sie wiele bardziej
    uzasadnionych miejsc niz ekspresowka.

    --

    memento lorem ipsum

  • 89. Data: 2013-09-23 12:12:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-20 13:35, DoQ wrote:

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,pierwszy
    -wypadek-na-pow,97641.html

    > Wrzucałem dziś rano. Pierwszy z brzegu przykład.

    "Samochód uderzył w barierę energochłonną. Na miejscu jest policja i
    karetka pogotowia, ale kobieta nie jest ranna"

    Jak widac infrastruktura i droga dwujezdniowa spelnia swoje zadanie
    nalezycie. Ryzyko groznego wypadku z powaznymi skutkami jest znikome.
    Wiec po co FR?

    --

    memento lorem ipsum

  • 90. Data: 2013-09-23 12:22:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-23, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > To jeszcze nie jest formalnie i eksploatacyjnie ekspresowka.

    Jak to nie? Oznaczone jest jako ekspresowka i tak funkcjonuje. Co prawda
    rozpoczeli juz remonty i sa zamkniecia ale ekspresowka jest ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200