  • 1. Data: 2013-09-18 12:20:49
    Temat: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    Przejscie dla pieszych za wiaduktem w Piasecznie. Wczoraj dziewczynka 14
    lat, na szczescie zyje, kregoslup i glowa OK, ale bark i reka mocno
    polamane. Jakis czas temu 2 czarne worki na tym samym przejsciu. To ilu
    ludzi musi zginac, zeby tam postawili swiatla na przycisk dla pieszych?
    Sa jakies normy: x trupow, albo y rannych = swiatla?
    Drugie przejscie, tez bez swiatel, ale za to z FR. Jest tam jeszcze slad
    po jakims dzwonie ze 2-3 tygodnie temu. Ktos zna szczegoly i moze
    opowiedziec jak to FR znakomicie poprawil bezpieczenstwo?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2013-09-18 12:31:56
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:

> [...]
    > po jakims dzwonie ze 2-3 tygodnie temu. Ktos zna szczegoly i moze
    > opowiedziec jak to FR znakomicie poprawil bezpieczenstwo?

    Od dawna wiadomo ze FR poprawiaja bezpieczenstwo. Po drugiej stronie
    na Trasie Torunskiej stoi pusty zolty masz FR na srodku, pomiedzy
    nitkami ekspresowki. Na jezdni czarne krechy po hamowaniach. Poprawa
    bezpieczenstwa widoczna - jadacy ekspresowka >120 hamuje nagle
    z pedalem w podlodze na prostej drodze. Widywalem idiotow co hamowali
    do 50.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-09-18 12:59:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-18 12:20, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > ludzi musi zginac, zeby tam postawili swiatla na przycisk dla pieszych?
    > Sa jakies normy: x trupow, albo y rannych = swiatla?

    Kiedy były te worki, jakieś szczegóły? Bo wiesz, ja znam Twoje
    rewelacje:> Osobiście nie mam nic przeciwko światłom na przycisk, ale
    nie wiem czy to jest odpowiednie rozwiązanie w tym miejscu.
    Czego by nie mówił to niestety większość wypadków wygląda podobnie
    - jeden pas stoi, piesi wchodzą, a drugim potrafią po płetwach
    przejechać. Przecież można przycisnąć i zatrzymać się na następnych
    światłach.

    > Drugie przejscie, tez bez swiatel, ale za to z FR. Jest tam jeszcze slad
    > po jakims dzwonie ze 2-3 tygodnie temu. Ktos zna szczegoly i moze
    > opowiedziec jak to FR znakomicie poprawil bezpieczenstwo?

    Powtarzasz się - FR w tym miejscu znakomicie poprawił bezpieczeństwo
    pieszych, przy okazji upłynniając skrzyżowanie. Nie wspomnę o tym,
    że tam jest teren zabudowany, dwa przystanki autobusowe, a z przejścia
    nie korzystają tylko chomiki.

  • 4. Data: 2013-09-18 13:24:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 10:31:56 +0000 (UTC), AZ

    > Na jezdni czarne krechy po hamowaniach. Poprawa
    > bezpieczenstwa widoczna - jadacy ekspresowka >120 hamuje nagle
    > z pedalem w podlodze na prostej drodze. Widywalem idiotow co hamowali
    > do 50.

    I to niby wina FR, czy kierowców idiotów?

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-09-18 13:28:44
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie wspomnę o tym, że tam
    > jest teren zabudowany, dwa przystanki autobusowe, a z przejścia nie
    > korzystają tylko chomiki.

    Zajebiście zabudowany, z jednej strony pola, a z drugiej las. Jedyne co
    się zgadza, to przystanek. Tam powinny być światła na żądanie, a nie
    debilny FR, który i tak działa tylko w jedną stronę (i to akurat tą
    bezpieczniejszą, gdzie widoczność jest na 2 km).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-09-18 13:33:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 11:38:18 +0000 (UTC), AZ

    > Dla poprawy bezpieczenstwa ten maszt powinien zniknac.

    Poprawna odpowiedź brzmi: kierowcy powinni pójść po rozum do głowy. I nie
    pieprz z łaski swojej, że takie DEBILNE zachowanie to wina masztu z FR.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2013-09-18 13:38:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > I to niby wina FR, czy kierowców idiotów?

    Rzad nam wmawia ze FR = poprawa bezpieczenstwa. Kierowcy sa jacy sa.
    Jaka widzisz poprawe bezpieczenstwa w tym, ze gosc jadacy ekspresowka
    z ekranami po obu stronach na widok masztu wali hamulec w podloge az
    idzie dym z pod kol? Ja wiem, ze bezpieczny odstep itd. Ale jaka tu jest
    poprawa bezpieczenstwa? Dla poprawy bezpieczenstwa ten maszt powinien
    zniknac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-09-18 13:50:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Poprawna odpowiedź brzmi: kierowcy powinni pójść po rozum do głowy. I nie
    > pieprz z łaski swojej, że takie DEBILNE zachowanie to wina masztu z FR.

    Oczywiście. Możesz tupać dalej nóżkami jak dziecko ale rzeczywistości
    nie zmienisz - gdyby tam nie było tego słupa, byłoby bezpieczniej. I
    dla poprawy bezpieczeństwa należy go stamtąd usunąć.

    Ale oczywiście Ty się uważasz za takiego mastaha, który nigdy żadnego
    znaku nie przeoczył i nie miał tej chwili zwątpienia czy aby za szybko
    nie jedzie wprost w paszczę fotoradaru.

    Uprzedzając - jak jadę w nieznane rejony i mam wątpliwość, czy nie
    przegapiłem jakiegoś ograniczenia, to patrzę na ekran Automapy.
    Zazwyczaj podaje poprawnie i nie muszę panicznie deptać w hamulec. Ale
    to nie oznacza, że każdy musi używać Automapy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-09-18 13:53:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 13:50:59 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Oczywiście. Możesz tupać dalej nóżkami jak dziecko ale rzeczywistości
    > nie zmienisz

    Rzeczywistość jest taka, że jest sporo bezmyślnych tłumoków na drogach. Jak
    zwykle cierpią za nich normalni kierowcy. I tak się będzie działo do
    momentu aż w końcu tłumoki nie zostaną wyelimimowane z dróg.

    > - gdyby tam nie było tego słupa, byłoby bezpieczniej.
    > I dla poprawy bezpieczeństwa należy go stamtąd usunąć.

    Tak! Usunąć, najlepiej usunąć wszystkie znaki!!!111jeden
    Aha, i zwolnić wszystkich!

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-09-18 13:56:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 11:59:40 +0000 (UTC), AZ

    > No a czego to wina to zachowanie jak nie stojacego masztu FR na srodku
    > ekspresowki?

    Jeśli jeszcze (znowu?) nie załapałeś to powtórzę: to jest wina kierowców,
    którzy myślą o niebieskich migdałach zamiast prowadzić auto.

    > Kierowcy sa jacy sa

    To nie jest wytłumaczenie problemu, choć przyznaję -- to bardzo wygodne
    tłumaczenie.

    > i dla bezpieczenstwa tych madrzejszych
    > kierowcow ten maszt powinien zniknac.

    Mądrzejszy sobie zawsze poradzi, nie bój żaby.

    --
    Pozdor Myjk