-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
Date: Thu, 19 Sep 2013 15:08:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 75
Message-ID: <l1et06$j0r$1@node1.news.atman.pl>
References: <l1buq5$1ta$1@usenet.news.interia.pl> <l1c125$lha$1@node1.news.atman.pl>
<l1cusa$5p9$1@usenet.news.interia.pl>
<523a053b$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<l1epfi$1ee$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1379596103 19483 159.253.247.138 (19 Sep 2013 13:08:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Sep 2013 13:08:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <l1epfi$1ee$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505196
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-19 14:08, Pawel O'Pajak pisze:
>> Precyzja powala - czyli kilka lat po wypadku napisałeś o tym na
>> pms? Nie tak dawno tam fruwało BMW z prędkością ~200km/h.
>> 3 worki :>
>
> Mam meldowac o kazdym wypadku na pms?
Nie, ale powoływać się cały czas na jeden wypadek kiedyś tam bez
konkretów to wiesz, jakoś tak średnio sensownie.
> O tamtym juz kiedys pisalem.
Aaaaa, to cały czas piszesz o jednym wypadku.
>> Jakoś ludzie nie narzekają i zagęszczenie im nie przeszkadza.
>
> Mozesz podac dokladne wyniki tej ankiety?
Tak, 82% pieszych jest zadowolonych z postawienia FR.
>>> Z tym uplynnieniem poprzez spowolnienie to czesto powtarzany dowcip.
>>
>> To nie dowcip. To fakt.
>
> ROTFL, zawsze podziwialem ludzi, ktorzy potrafia z powazna mina
> opowiadac dowcipy. Jak ktos dojdzie do wniosku, ze zwiekszenie
> przepustowosci drogi to np. nie dobudowanie pasow, a wrecz przeciwnie,
> to nie zapomnij upomniec sie o honorarium.
Zdaje się, że nie masz bladego pojęcia i zjawiskach zachodzących
w takich miejscach.
>> Aha, znaczy jak nie było FR to rzadko kilka samochodów przemykało
>> z prędkością 80km/h, a teraz to gęsto bo jadą 50km/h.
>> Zajadów chyba dostanę :)
>
> Skoro z elementarna logika tak Ci trudno, to spróbuje lopatologicznie:
W zasadzie po takim wstępie powinienem darować sobie dyskusję, ale
wyjaśnię, ponieważ masz problemy ze zrozumieniem pewnych zjawisk...
> Mamy droge. Z punktu A do B ma przejechac okreslina ilosc samochodow w
> okreslonym przedziale czasu. To sa stale. Teraz zmienne: a)Wszystkie
> jada 80km/h , b) wszystkie jada 50km/h.
Jeżeli wcześniej samochody (zakładam te same warunki, porę itd.)
jechały tam 80km/h to trudniej było przejść pieszym przez przejście,
czy też włączyć się do ruchu, zawrócić itd. Przepustowość też była
niższa niż przy 50km/h (możesz to sobie sprawdzić na symulatorach,
które kiedyś tutaj tutaj prezentowałem). Dzięki niższej prędkości
zwiększyła się płynność ruchu oraz przepustowość drogi. Optymalną
prędkość znajdziesz chyba sam:>
> To teraz nam objasnij czemu uwazasz, ze w przypadku "b" nie bedzie
> gesciej na drodze niz w "a".
Nie manipuluj - napisałem wcześniej, że jest gęściej, ale
bezpieczniej i łatwiej wykonywać manewry - o bezpieczeństwie
pieszych nie wspomnę. Z tego co napisałeś (i z czego się
sobie ironizowałem) to:
"Ci co czekaja na mozliwosc skretu w lewo jadac w kierunku Piaseczna
bardzo sa zrelaksowani czekajac az te kilka samochodow zamiast przemknac
80km/h jak prawie wszyscy po minieciu FR, zwalniaja do <50 i jaaada,
jaaada. ", a teraz nagle zrobiło się tych samochodów tyle samo.
Z powyższego wynika, że jak było 80km/h to rzadko coś jechało, a teraz
przy 50 to korek jakich mało itd.
> Jestem zafascynowany Twoja teoria. Jest rewolucyjna, moze nawet zmienic
> dotychczasowe pojmowanie mechaniki plynow i kto wie, moze Nobel z fizyki;-)
Idź na korepetycje do Galasa - lepiej mu wychodzą pomysły drogowe niż
Tobie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.13 15:28 Myjk
- 19.09.13 15:34 Myjk
- 19.09.13 16:55 J.F
- 19.09.13 17:39 Shrek
- 19.09.13 17:58 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 18:45 Myjk
- 19.09.13 19:23 Artur Maśląg
- 19.09.13 21:29 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 22:02 Artur Maśląg
- 20.09.13 07:17 Myjk
- 20.09.13 08:40 AZ
- 20.09.13 08:55 DoQ
- 20.09.13 08:59 DoQ
- 20.09.13 09:05 DoQ
- 20.09.13 09:08 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=