  • Data: 2011-02-27 12:47:21
    Temat: Re: Moja ulubiona fota
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1452e153-8fb8-4d7e-9379-a5e9fd9cffb3@18g2000prd
    .googlegroups.com...
    On Feb 26, 1:48 pm, rAzor <p...@n...telesfora.com> wrote:
    > Darz b r! U ytkownik... he he - Zygmunt Dariusz raczy napisa :

    ml

    > Nast pnym razem b d juz wiedzia , eby skoczy do gara u po okulary
    > spawacza.

    Nastepna moja ulubiona fota - takie foty robia "ludzie z dobrym
    gustem".
    Jesli ktos uwaza inaczej, to albo sie nie zna, albo jest snob.
    http://www.modelgraphy.com/us/photo_802997_17423.htm

    Uzywaj czasu przeszlego "robili", bo zdjecia pokazujesz z przed 4-6 lat...
    Jak chcesz byc obiektywny, to pokaz jakie zdjecia Ci panowie robia obecnie.

    Przemek
    ps. mój gust sie zmienil troche przez ostatnie szesc lat...