    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moja skrzynia biegow;)
    Date: Sun, 18 Apr 2010 23:04:40 +0200

    W dniu 2010-04-18 14:47, Ivam pisze:

    > Jak myslisz, jesli pomierze prostopadlosc powierzchni roboczych wzgledem
    > osi (jeszcze nie wiem jak, ale pokombinuje) oraz rownoleglosc
    > powierzchni roboczych to wystarczy, zeby okreslic czy ten drugi jest ok
    > czy tez jest zesrany?

    Powinno, najlepiej wloz wodzik na oske i sprawdz zwyklym katomierzem,
    ale po wodziku widac, czy chodzi pod dobrym katem, po wytarciu
    powierzchni przesuwajacej kola, jezeli nie jest rowno wytarta na calej
    powierzchni(to zgrubienie na koncach) to znaczy, ze nie jest prosty.
    jeszcze sprawdz pamietnik, czy scianki kanalow, w ktorych chodza
    przesuwki nie sa wyszerbione, i tez na same koncowki wodzikikow,
    chodzacych w pamietniku

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy