    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moja skrzynia biegow;)
    Date: Sun, 18 Apr 2010 14:47:24 +0200

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hqetos$92s$...@i...gazeta.pl...
    > wymien oba wodziki, sprawdz jeszcze, czy oska, po ktorej chodza wodziki
    > nie ma luzu w mocowaniach w bloku,

    Obie oski sa ok. Troche maja inny kolor w miejscu, gdzie poruszaja sie
    wodziki, ale wezme jeszcze we wtorek do labolatorium na pomiary i zobacze
    roznice w srednicach i chropowatosci powierzchni tych waleczkow.

    Co do wodzikow - moze na fotkach tego nie widac, ale te rysy sa tak plytkie,
    ze w innym miejscu przejechalem wodzik automaxem i tez tak sie zaczelo
    blyszczec. Doslownie tak sama powierzchnia jest wypolerowana - nie ma sladow
    zaglebien.

    Jak myslisz, jesli pomierze prostopadlosc powierzchni roboczych wzgledem osi
    (jeszcze nie wiem jak, ale pokombinuje) oraz rownoleglosc powierzchni
    roboczych to wystarczy, zeby okreslic czy ten drugi jest ok czy tez jest
    zesrany?

    --
    pzdr:
    Ivam