    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Moja skrzynia biegow;)
    Date: Fri, 16 Apr 2010 23:12:05 +0200

    W dniu 2010-04-16 20:20, Ivam pisze:

    > W ogole jeszcze zanim zabiore sie do roboty i zamawiania czesci takie
    > pytanie pomocnicze: jak to jest, ze moge wlaczyc 2'gi bieg i nie chce za
    > nic w swiecie wyskoczyc. Probowalem dzisiaj - ze sprzegla stawialem na
    > gume, a bieg nie wyskakiwal. Wyskakuje mi tylko kiedy zmieniam (ostro,
    > ale ze sprzeglem) z 1'ki na 2'ke. Jak jade cos na 1'ce szybciej niz
    > 40km/h wtedy probuje zmieniac to wyskakuje, jak jade wolniej to wskoczy
    > i potem moge palowac do woli.
    >
    > Redukcja z 3'ki na 2'ke przy duzej predkosci tez sie konczy wskoczeniem
> [...]
    Jak dla mnie mozesz miec pogiete oski w pamietniku, za pomoca ktorych
    automat przekreca pamietnik. Raczej nie sadze, zeby ci sie popsuly rolki
    na sprezynach, ktore blokuja pamietnik w odpowiednim miejscu.
    Moze jeszcze zgiety wodzik, nic innego do glowy mi nie przychodzi, bo
    jakby kly na kolach zebatych, to caly czas by ci bieg wyskakiwal.
    Uszkodzony pamietnik, dzialoby sie to samo, chyba musisz rozebrac
    skrzynie i sprawdzic wszystko, kup cala dobr uzywana, z
    osprzetem(pamietnik, wodziki, automat, rolki blokujace)
    Mysle, ze jak nie rozbierzesz tego i nie bedziesz mial w lapie, to nie
    stwierdzisz z cala pewnoscia czego to przyczyna

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy