-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.poznan.
pl!not-for-mail
From: Scypio <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moja przygoda z fotoradarem (DK2)
Date: Sun, 10 Jul 2011 20:56:08 +0000 (UTC)
Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
Lines: 25
Message-ID: <s...@a...wmid.amu.edu.pl>
References: <s...@a...wmid.amu.edu.pl>
<4e19fa23$1@news.home.net.pl>
<s...@a...wmid.amu.edu.pl>
<4e1a081b$1@news.home.net.pl>
Reply-To: s...@p...fm
NNTP-Posting-Host: atos.wmid.amu.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1310331368 3495 150.254.78.2 (10 Jul 2011 20:56:08
GMT)
X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jul 2011 20:56:08 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383662
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:14:18 +0200, Andrzej Lawa napisal(a):
> No niestety żadne rozwiązanie inżynieryjne nie zapobiegnie kretynom
> siedzącym na ogonie.
To nie jest kwestia bycia kretynem. To jest kwestia fatalnego stanu dróg w
Polsce. Chcąc zrobić trasę długości kilkuset kilometrów niemal non-stop
trzeba zachowywać "szczególną ostrożność". Co chwila jakieś dziury,
przejścia dla pieszych, skrzyżowania, "ostre" zakręty, ograniczenia
prędkości zmieniające się jak w kalejdoskopie itd.
Ludzie są zmęczeni takim stanem rzeczy i popełniają takie błędy. I bycie
kretynem nie ma tu nic do rzeczy. Kretyni stawiają fotoradary dodając
kolejne rozpraszające uwagę elementy do i tak przećpanego otoczenia dróg
krajowych.
> A co na to pomoże porządna droga?
Powinno być tak, że jak Polak ma do przejechania trasę liczącą kilkaset
kilometrów, to większość z niej jest w stanie pokonać autostradami i
drogami szybkiego ruchu. Wtedy i na pozostałych drogach zrobi się
bezpieczniej i spokojniej.
--
scypio
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.11 22:56 kogutek
- 10.07.11 23:02 radxcell
- 10.07.11 23:05 Andrzej Lawa
- 10.07.11 23:43 Pawel \"O'Pajak\
- 11.07.11 00:32 kogutek
- 11.07.11 01:02 Pablo
- 11.07.11 07:50 Andrzej Ława
- 11.07.11 08:34 Arek
- 11.07.11 08:36 Arek
- 11.07.11 08:40 Myjk
- 11.07.11 08:54 Arek
- 11.07.11 08:57 Michał Gut
- 11.07.11 09:21 Jakub Witkowski
- 11.07.11 09:35 Bartłomiej Zieliński
- 11.07.11 09:38 Bartłomiej Zieliński
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=